Bulten 2011-06-05

Läckra bilder som alltid. Tack, alltid kul att se att en nytvätt av hojen gav resultat =D

Sjyssta bilder! :) Skulle man kunna få BAB_2078 i fullt format?

Återigen, grymma bilder!

Tack för det!

Får jag din e-postadress så kommer bilden ... :)

Du har ingen bild på mig med den oranga honda horneten som åkte med dom andra två blåa hornetsen?

Tja igen, jag skulle bli kanonglad om du kunde skicka över BAB_2135 i full kvalitet oxå, blir en ny bakgrundsbild =)

buhus@hotmail.com

attans då! det var synd! men ni var ju två stycken som stod där och plåtade samtidigt :p frågan är bara när han den andre killens bilder kommer upp! :P

jodå, de kommer, men jag har över 1000 bilder att gå igenom, men jag tror jag har några ok på dig och dina kompisar.

och tja jag är inte snabb men jag är långsam..

jodå, de kommer, men jag har över 1000 bilder att gå igenom, men jag tror jag har några ok på dig och dina kompisar.

och tja jag är inte snabb men jag är långsam..

Like i use to say.... Its short but thin...... Opps..... did i say that out loud? :S:D

F.ö så tycker jag att ett tack är på plats, inte bara för att ni knäpper fina bilder, utan även för att ni orkar redigera dem och lägga upp dem på nätet bara för att vi ska få kika på dem :)

Så tack!

sir-väs, om man vill använda en av dina bilder på t.ex fb, är det ok? Vill du att jag skriver till vem som tagit bilden?

Håller med ovanstående, hur kul som helst att titta på sig själv när man kommer hem, att ni inte ledsnar på oss =)

P.S. Du behöver inte maila, jag tror att jag lyckats spara ner bilden på mitt skrivbord tills jag får ok från dig. D.S (det är jag på bild 0215 =)

Grymt! :) Finns det någon möjlighet att få ett par i full upplösning? :)

det går säkert att ordna.
maila mig vilka det är du vill ha så fixar vi det.

sir-väs, om man vill använda en av dina bilder på t.ex fb, är det ok? Vill du att jag skriver till vem som tagit bilden?

Håller med ovanstående, hur kul som helst att titta på sig själv när man kommer hem, att ni inte ledsnar på oss =)

P.S. Du behöver inte maila, jag tror att jag lyckats spara ner bilden på mitt skrivbord tills jag får ok från dig. D.S (det är jag på bild 0215 =)

Som jag ser det så om det är du som är på bilden så får du göra i princip vad du vill med den för eget bruk, dvs du får inte sälja/överlåta den eller säga att du tagit den, men annars får du göra i princip vad du vill med den.
Du behöver inte skriva vem som tagit den om du inte känner för det.

vill du ha den på mail så är det inget problem, jag brukar försöka ta i serie så det finns kanske fler som passar bättre.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...