Bulten 2011-05-21

Se där ja :) Lägger upp bilderna imorgon då jag skruvat hojar hela kvällen.. helt slut!
 
Inte fan såg jag dig eller moppen din. Kör du osynlighetscloak?
 
Vem var det som stod i ett dike i slutet av bulten om man utgår från Rosenhill?
 
Fan åxå, det kan inte varit att det gick för fort iaf, för jag körde ju själv... Det var vid femtiden jag passerade. Kan det ha varit en välhängd bärplockare jag såg?
 
@ Kricke - Du menar inte fotokurvan?

@ Stellan - Vill minnas att vi stod där då. Var det i samband med olyckan, helikopter på vägen etc?

Inte du på sista bilden Stellan? Sluggern kändes lite motorsvag dock...:va
 

Bifogat

  • _20110521_418Panzaa.JPG
    _20110521_418Panzaa.JPG
    11.1 KB · Visningar: 103
  • _20110521_450Panzaa.JPG
    _20110521_450Panzaa.JPG
    50 KB · Visningar: 141
  • _20110521_454Panzaa.JPG
    _20110521_454Panzaa.JPG
    60.9 KB · Visningar: 188
  • _20110521_511Panzaa.JPG
    _20110521_511Panzaa.JPG
    47.8 KB · Visningar: 210
@ Kricke - Du menar inte fotokurvan?

Nix, typ tredje kurvan från slutet:)

Tror nog att ni höll på att packa ihop när jag åkte förbi fotokurvan strax efter 4(tror jag det var). Ingen som fick med en 690 enduro? Bra bilder har ni tagit iaf!!
 
@ Kricke - Du menar inte fotokurvan?

@ Stellan - Vill minnas att vi stod där då. Var det i samband med olyckan, helikopter på vägen etc?

Inte du på sista bilden Stellan? Sluggern kändes lite motorsvag dock...:va

Vafan... har hon klätt av sig numer, o så missade jag henne :huvet. har plåtat henne när hon cyklat säkert 4ggr förbi i fotokurvan och vid bajsdammen :D var ju nästan så man kan räkna med att tjejen på cykel dyker förbi
 
@ Kricke - Du menar inte fotokurvan?

@ Stellan - Vill minnas att vi stod där då. Var det i samband med olyckan, helikopter på vägen etc?

Inte du på sista bilden Stellan? Sluggern kändes lite motorsvag dock...:va

Nä, nån olycka såg jag inte röken av, och det är jag tacksam för.
Jo, men det är ju jag på bilden! Shiit, min väska ser sååå 2009 ut...
 
Då drog vi förmodligen lite tidigare. Vill minnas att klockan var runt 4 - halv 5.
Gillar din nya look skarpt, trots väskan. Nästan så jag vart sugen att bjuda hem dig på lite vitvin och räkor..
 
Fan, det stod ju fotografer när jag passerade åt båda hållen.
Är det så jävla illa att Sluggern är för ful för att fastna på bild?
Hade ju vart mulligt att se om man passar på hojen eller om man måste choppa ett par kotor ör att se ball ut.

ja, jag höll iaf på å plantera fulsukkan i diket när jag mötte dig en km från fiket. Min exakta tanke var" va i helvete var d där för någe, men bra lät d". På fiket: Aha, du mötte Stellan....

Jag passerade tre ggr i "fotoböjen" men sukkan är så ful att kamrorna låser sig när jag passerar.. :tungan
 
Last edited:
Vad hade du för hoj?
Kan kika i arkivet om jag missade den.
 
Ingen som fick kort på tomten som körde HD med skinnställ?

:D:tungan
 
Att definiera vad vi kör på är inte alltid det lättaste... Stellan drar ju dock än mer åt det extrema än vad man själv gör med sina byggen. Jag har ju inte snickrat mina ramar själv :D

Tomte i skinnställ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top