Bulten 2011-03-26

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Ort
Tokholm
Hoj
Trajja TT600 -02
Jaha ja ... 30min klarade man att stå i fotokurvan innan kylan gjorde att fika suget tog över o man åkte till Rosenhill.

Hur många 2 hjulingar hann man se då?
Det blev bara denna:
100b7630.jpg


resten av de få bilderna från foto kurvan:
2011-03-26 bulten

Så var var alla hojåkare som ändå trotsade kylan?
Jepp du gissade rätt.... på Rosenhill!
:tummenupp

PS man var ju bara tvugen att få
"first foto post from bulten 2011"
:banana
 
Ska bli runt +10 nästa helg, då blir det fler 2-hjulingar i fotokurvan

Redan på onsdag lär det gasas förbi den där kurvan.... om folk nu vågar köra bulten pga alla skriverier om att den är trasig etc. har kört den 4ggr nu och de där tjälskadorna är ingenting emot alla andra ojämnheter såsom gupp osv.
 
Bra jobbat att åka dit nu :)

Det får nog blir aningens varmare innan jag ställer mig där :banana
 
Om vi säger så här om skicket på Bulten:
Visst det är sprickor o gupp här o var.
Men okörbar? långt ifrån
Kanske inte lämpligt att tokbomba den i det skick den är nu.

Kan oxå lungt säga att vägen är i mycket bättre skick just nu än norrlands vägar är mitt på sommaren. Och norrlands vägarna kan man köra rätt hårt på :P
 
:tummenupp kanon bilder....
söndag efter jobbet drar ja en fika på rosen...vid 16....om en vecka! 8-13 grader
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top