Bulten 2010-09-08

  • Thread starter Thread starter bromsok
  • Start date Start date
Har en lite fundering efter att ha bekantat mig med denna del av forumet.

Förstår att bulten är någon form av vägsnutt i sthlms området, men kan någon ge en lite utförligare beskrivning....:confused:
 
Är det den enda schyssta vägen i dom trakterna eftersom i stort sett alla verkar hänga där eller har det bara blivit en samlingsplats/väg för många glada hojåkare?
 
mycket bra bilder bromsok :tummenupp

Antar att det inte är helt lätt att få allt knivskarpt (plåtar en massa själv, dock ny på att försöka fota hojar... ingen lätt grej.)
 
mycket bra bilder bromsok :tummenupp

Antar att det inte är helt lätt att få allt knivskarpt (plåtar en massa själv, dock ny på att försöka fota hojar... ingen lätt grej.)

Tack , ja vill man ha lite fart i bilderna är det svårt tycker jag , kolla gubblasses bilder , han lyckas bra med det . Nu har jag ingen kamera kvar längre och letar nytt men har inte bestämt riktigt vad det blir för något så vi får se om det blir fler bilder detta år =)

mycket bra bilder bromsok :tummenupp

Antar att det inte är helt lätt att få allt knivskarpt (plåtar en massa själv, dock ny på att försöka fota hojar... ingen lätt grej.)

( var lägger du bilderna ?)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top