Bulten 2010-05-15

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1
Stod på bulten en sväng, bilder här:
http://www.frilansfoto.nu/

Tryck "Gilla" på facebook rutan för o få live-uppdateringar när jag står där ;)

Kommer nog stå imorgon förmiddag med lite tur (16/5).
 
Haha, han på svart cbr 1000 -08 med vit tröja måste ju ha tagit årets rekord i "aphäng"

Ett tips, lägg ner mer istället :tummenupp
 
HAHAHAHAHAHAH grabben med svarta hondan tog nytt rekord i tävlingen " knäpucken ska smaka asfalt innan sommaren är slut " hahahahahahaha


övrigt grymma bilder asplind..:tummenupp
 
:hoppa:Bugartjii hoo:banana
Äntligen fastnade man på bild, tur att slutartiderna blir kortare så man fastnar:D eller är det så att fotografen ville ha "levande still bilder":tuttar
Hur som helst kom jag och min gamla RD350:tummenupp med, å "Gabbe78" på sin nyligen införskaffade FZ6S
Kul som faän:tummenupp
 
Haha, han på svart cbr 1000 -08 med vit tröja måste ju ha tagit årets rekord i "aphäng"

Ett tips, lägg ner mer istället :tummenupp

Nja, Är man vig så är det väl bättre att hänga apa med hojen upprätt. Ger väl mer gummi i backen och därför mer grepp. Sen om det behövs eller inte i den kurvan i farten han kör det har jag ingen aning om.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top