Bulten 16/6-09

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Dagens bilder ,,dedikerade svärmor på hennes födelsedag..o jag gömmer mig på Bulten :)
https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=6c9e886b-0d28-42c3-8b60-baeb1596ddf3

warn9s.jpg

s28gsx.jpg

2iarl0x.jpg

20a4605.jpg

https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=6c9e886b-0d28-42c3-8b60-baeb1596ddf3

Najs lasseman .. funderade på att ta en födelsedagsresa på bulten men fastnade med tårtan :)

Grattis Abbe,,,eller beklagar sorgen,,vilket du vill :)

Grymma bilder! :yoparty

Var det du som hade parkerat hojen på ena sidan och själv låg i diket på andra? Blev nästan orolig tills jag såg kameran :)

Grymma bilder! :yoparty

Var det du som hade parkerat hojen på ena sidan och själv låg i diket på andra? Blev nästan orolig tills jag såg kameran :)

Haha, jag det var jag, ber om ursäkt om jag skrämdes. Jag trodde de flesta Bultenfarare var vana vid oss :D (bra om jag får ner farten lite)

Hej på er. Jag måste få fråga vart är bulten är det en bana eller vad är det? jag är ny i uppsala enköpings området så vet inget om nått :D men försöker läsa runt men ja som sakt. Vilka banor finns vad kostar sådant, krävs licenser osv?

Mvh Daniel

Haha, jag det var jag, ber om ursäkt om jag skrämdes. Jag trodde de flesta Bultenfarare var vana vid oss :D (bra om jag får ner farten lite)

Grymma bilder :tummenupp:tummenupp

Haha jag blev lite rädd när jag åkte förbi första gången, har åkt hoj i 3 veckor bara så jag ser poliser överallt när jag kör, är rädd att förlora kortet direkt :gnissla

/Den långsamma blåa på bulten

Hej på er. Jag måste få fråga vart är bulten är det en bana eller vad är det? jag är ny i uppsala enköpings området så vet inget om nått :D men försöker läsa runt men ja som sakt. Vilka banor finns vad kostar sådant, krävs licenser osv?

Mvh Daniel

Hej. Bulten är INGEN tävlingsbana, bara en trevlig vägsnutt och träffpunkt. väg 257 heter den. väl mött :)

Edit: Eller ta m1ckes alternativa svar nedanför, allt beroende på körstil :D

Last edited:

Mvh Daniel

Som bulten ambassadör tar jag mig friheten att svara. Slingerbulten är på Onsdagar stockholms södra gp-bana, annars brukar Isle of Bulten gå där titt som tätt.. Ingen licens krävs...

Annars tjänstegör den som v.257 mellan tungelsta och uringe.

Bifogat

• Bulten.JPG
    Bulten.JPG
    94.5 KB · Visningar: 70
Som bulten ambassadör tar jag mig friheten att svara. Slingerbulten är på Onsdagar stockholms södra gp-bana, annars brukar Isle of Bulten gå där titt som tätt.. Ingen licens krävs...

:D:squid

..och varför vägverket inte gör grusväg av den vägen kommar jag aldrig förstå. Snygga bilder för övrigt!

Jaha ja där ser man, dock ligger det ju lite långt från mig men tack för infon får jag säga då. såg ut att vara en bra väg enligt bilderna jag sett.:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti