Bulten 140419

Liiite besviken att alla stod och fikade när jag åkte förbi.
Men ni hade nog inte fått plats med mig i linsen vilket fall. :)
 
Tackar för de braiga bilderna som vanligt Peter. Dock inte beredd på att se mitt nylle utan hjälm. Jäkel på att smygfotografera mig:tungan
 
Tackar för de braiga bilderna som vanligt Peter. Dock inte beredd på att se mitt nylle utan hjälm. Jäkel på att smygfotografera mig:tungan

Ahhh, se där.. Smygfotar alltid.. :) men brukar faktiskt plocka bort bilder på "folk".. Men du är ju snygg , så ingen större skada skedd.. Värre när nån smygfotar mig t ex.. Tur att man valde IT-branschen och inte modellbranschen brukar jag tänka.. :gnissla
 
Snygga bilder i vanlig ordning!

Passar på att be om ursäkt för de ofrivilliga fotobombningarna också :crash
 
Inget märkvärdigt.. Kör med ett 70-300VR (nikon), hade jag haft 16k över så hade jag köpt ett 70-200 2.8 , men det får bli efter att jag betalat årets vurpor :)

Satsa istället på ett fast 2-300 2.8. 70-300'an du har räcker till att fota allt annat. men ska du plåta sport, såsom hoj,bil o andra snabba saker är det bättre att satsa på en fast glugg...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top