Bulten 140330

Riktigt fina bilder, tack kompis. Det var kul att prutta runt lite på skruttibangbanghojen ;)

Men tusan, så du kom ut idag .. Jag hann tyvärr åka hem. Fina pics.

Men tusan, så du kom ut idag .. Jag hann tyvärr åka hem. Fina pics.

Har blivit lite "snabbstopp" där nu.. Köra en stund, fika, knappa timmen i fotokurvan och sen hoja lite igen.

08:an hittade också ut idag, så nu är säsongen igång! så nu ska bara eisbaer vakna också :tummenupp

Riktigt fina bilder, tack kompis. Det var kul att prutta runt lite på skruttibangbanghojen ;)

Tnx! Din glidare är jävligt ball! Enda nackdelen är att det verkar gå att köra fort på en sån också, så nu kan jag inte byta till glidare och skylla farten på hojen ens :)

Det var någon som tog bilder vid 13 tiden, någon som vet vart man kan hitta de bilderna? :)

Det var någon som tog bilder vid 13 tiden, någon som vet vart man kan hitta de bilderna? :)

Hav tålamod :)

Vet inte vem som stod då, men står man ett tag när det är lite ruljans så blir det lätt närmare 1000 bilder som alla gås igenom manuellt och rensas. Tar en stund.

Dyker säkert upp fler bilder med tiden. :)

Hav tålamod :)

Vet inte vem som stod då, men står man ett tag när det är lite ruljans så blir det lätt närmare 1000 bilder som alla gås igenom manuellt och rensas. Tar en stund.

Dyker säkert upp fler bilder med tiden. :)

Är som ett litet barn på julafton :banana upptäckte igår att någon tog bilder o tänkte inte på att man kunde få tag på de. Råkade bläddra runt o hittade din tråd vart överlycklig (har bara någon bild m övningsvästen) o idag igen någon m kamera, o nu dök de upp :D

Letar också efter denne fotograf, hamnade bakom 2st sporthojar vid den här tidpunkten varav den ena slängde upp armen och hälsade på fotografen.
Och bakom kommer jag på en xt600 med för stort avgassystem (Blå, om det hjälper fotografen hitta en bild)

Letar också efter denne fotograf, hamnade bakom 2st sporthojar vid den här tidpunkten varav den ena slängde upp armen och hälsade på fotografen.
Och bakom kommer jag på en xt600 med för stort avgassystem (Blå, om det hjälper fotografen hitta en bild)

Lördagen?

Ok, trevligt!

Tyckte det stod en en donna bredvid, har också för mig att fotografen satt ner.
Det var 3:e åket för i år och andra året på cykeln så hade lite annat att tänka på när man försökte hänga på två sporthojar... :rolleyes:

Om Peter tog ett kort på mig så får han gärna skicka över den.

Nu är mina bilder på plats :)

Bifogat

• BAJ_8103.JPG
    BAJ_8103.JPG
    90.7 KB · Visningar: 82
  • BAJ_7847.JPG
    BAJ_7847.JPG
    89.1 KB · Visningar: 85
Om Peter tog ett kort på mig så får han gärna skicka över den.

Kolla i tråden från Lördagen (den 29:e) om det finns nåt, ska kika igenom bilderna om jag hittar nåt som stämmer, men kastade ganska mkt för att det var kasst. Ny kamera för säsongen så jag har en del att lära inställningsmässigt fortf.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!