Bulten 140329

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Bilder från en knapp timme med start 14:30 ungefär. Skinnställsbrännan påbörjad, och kanonsällskap ute på åkern i form av PippiT!

Det som drar ner dagens betyg lite är alla jävla snökäppar som gjorde så jag fick kasta typ 30% av bilderna :crash









Resten här:

http://www.arvidzone.se/index.php?/category/10

(Förstora bilderna i galleriet för att få max kvalitet på dem).
 
Hoppades på att du skulle stå där idag. Tyvärr körde jag första varvet runt 16:30... Första varvet sedan kraschen förra året... :)
 
Snygga bilder.
Du fick inte med orsaken till att jag såg ut som en frikyrkopräst. Bilar och en lastbilsjävel.

Ps. Kan du photoshoppa lite så jag inte ser ut som jag levt på chips hela vintern?:3freak
 
Last edited:
Första gången på bulten, ser ett hojåkarpar stå på en åker och hinner tänka "ä're foto, sporthoj.com?" Så kom jag med. Skitkul!:tummenupp
nr58
 
Kul att få ett foto på min superduperduke. :tummenupp:tummenupp

Jag körde i nya skinnstället, kunde bara andas ut, men inte in..blev en smula stelt..
 
dotter som är 8år fick åka med mig för första gången och så fick vi bilder på det :) tack Peter!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top