Bulten 140322

Tycker inte de blev farligt mörka, möjligtvis att ljuset kommer från fel hålll i fotokuvan.. kontrasterna blev bra i alla fall. :tummenupp
 
Last edited:
Tycker inte de blev farligt mörka, möjligtvis att ljuset kommer från fel hålll i fotokuvan.. kontrasterna blev bra i alla fall. :tummenupp

Mm, fotokurvan funkar bättre på sommarn och framförallt eftermiddagar faktiskt.

Förutom för Eisbaer, hans bilder blir alltid sjukt bra.
 
Har du swish? Om man kan få bjuda på en symboliskt kaffe som tack för att man hamna på bild :) Grymt roligt!
 
Last edited:
hmm du fick med kollegan men inte mig :( vi var 2st gröna hojar som körde tillsammans, annars var det fina bilder :)
 
Riktigt trevligt med årets första bilder - än roligare är att de blev skitabra, tack! :)
 
hmm du fick med kollegan men inte mig :( vi var 2st gröna hojar som körde tillsammans, annars var det fina bilder :)

Med den beskrivningen antar jag det här är du? Du blev lite kapad, och jag skyller på att Canon och Nikon tydligen inte kan göra någonting likadant.. Har fotat med Canon i 2 år och då vrider man åt ena hållet för att zooma, nu har jag bytt till Nikon och då vrider man givetvis åt andra hållet.. Vet inte hur många gånger jag stått där och zoomat in när jag egentligen ville zooma ut :huvet



Slutsats, ni får köra där fler gånger helt enkelt :)
 
Tack för bilden kompis, jag såg inte ens dig när jag tuffade förbi. Ses snart igen.
 
najs att du skaffat en egen sida. kolla över uppbyggnaden. att navigera fram o bakåt funkar inte riktigt hela tiden.
 
Med den beskrivningen antar jag det här är du? Du blev lite kapad, och jag skyller på att Canon och Nikon tydligen inte kan göra någonting likadant.. Har fotat med Canon i 2 år och då vrider man åt ena hållet för att zooma, nu har jag bytt till Nikon och då vrider man givetvis åt andra hållet.. Vet inte hur många gånger jag stått där och zoomat in när jag egentligen ville zooma ut :huvet



Slutsats, ni får köra där fler gånger helt enkelt :)

Haha japp det stämmer den känner man igen, synd att jag nästan blev huvudlös dock :( får väl göra som många andra dra 10 repor :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top