Bulten 130907

hahah , fasen skulle tagit en vända tebax så hadde man haft en fotokurvabild till blocket nästa vår :) ... åja de var trevligt på Desmocenter åxå :tummenupp

(vart iofs fotad endå....men av en kamera på stolpe)

Last edited:
Snygga bilder! Jag såg inte att det var några ute i fotokurvan idag, men jag lyckades iaf fastna på en bild (nr 69).

Snygga bilder! Jag såg inte att det var några ute i fotokurvan idag, men jag lyckades iaf fastna på en bild (nr 69).

Testade den eisbaeriska stilen att stå långt in i skogen idag, så syntes nog inte så mkt från vägen.. :tummenupp

Att verka utan att synas.. :thumbup:

Det är väl själva F...n att jag aldrig ska bli med på några kort... Jag åkte några sekunder före bild 68...:confused:

Jag får hoppas att det är lika svårt för farbror blå att få fokus på mig...

Det är väl själva F...n att jag aldrig ska bli med på några kort... Jag åkte några sekunder före bild 68...:confused:

Dom har tröttnat på att fota TV4or efter min fjolårssäsong :D Du kan få en bild av mig o photoshoppa dit dig på :D

Han såg ju att det låg en TV4 med rätt färg precis bakom dig och fotade den istället... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back