Bulten 130828 #2

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Spännande kväll igår med massor med hojar och fotografer (och ett och annat psykfall). Jag har flyttat ut exempelbilderna till en egen sida, kika gärna där! Annars har ni hela arkivet i länken under.
Observera att exempelbilderna är så bra bilderna blir efter lite kärlek i photoshop. Så även om bilden har lite konstiga färger och är mörk i arkivet så kan den bli finfin =)

>Tillsnyggade högupplösta exempelbilder

>Hela arkivet

Bilderna får som vanligt användas för privat bruk under förutsättning att "firefish.se" anges som fotograf och att du skriver en kommentar här.

Det finns inga fler bilder än de i galleriet.
 
Snyggt fotat och roligt att se att apan fastnade på bild (#216)!
 
Eisbaer. Jag antar att du tog hand om "psykfallet" med din vanliga diplomatiska framtoning. :hihi

Fina bilder.................................som vanligt:banana
 
vem är gubben i gula tröjan ??
 
Eisbaer dina sk tillsnyggade bilder håller världsklass ! man blir fanemej andfådd när man ser dem hehe :tummenupp
 
Last edited:
Jag har sagt det förr men det tåls att säga igen. FANTASTISKA BILDER!!!:kär
 
Äh.. Vilken kung du e som fick med mig och lilltjejen. Det va på håret att jag fick henne att vinka i tid :hej
Ja.. Det e vi på den risiga XT'n i början av bildserien :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top