Bulten 130525

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Här är mina bilder från Bulten 2013-05-25.

Labbade rätt mkt med slutartider och bländare idag, och eftersom jag är rätt kass på det där så är mkt kastat i soptunnan. Men en del överlevde gallringen iaf.

Och så får jag tacka "Lillarosen" för trevligt sällskap :kär

edit: eisbaer tänker jag inte tacka för sällskapet eftersom han bara ger mig komplex när han langar fram sin utrustning..













Resten finns här: https://plus.google.com/photos/116149756152513064144/albums/5881976700689401489
 
Last edited:
Snyggt .. såg att jag lyckats hamna på andra änden av en kamera för ovanlighetens skull.
Gå det att få i fullformat ? IMG_6558.JPG :rock
 
Last edited:
Hej, jag lånar tråden lite!

Jag var också ute idag och fotade. Det var första gången så bilderna blev inte uberbra men det får duga för den här gången.
Här har ni bilderna: http://flic.kr/s/aHsjFoTEmW

Vill du ha någon bild i större upplösning och utan vattenstämpel så är det bara att skicka ett PM till mig här på SH :)
 
Hehe, jag fastnade på två bilder här och en i den andra tråden, men brorsan syns inte till över huvud taget xD
 
Hej, jag lånar tråden lite!

Jag var också ute idag och fotade. Det var första gången så bilderna blev inte uberbra men det får duga för den här gången.
Här har ni bilderna: http://flic.kr/s/aHsjFoTEmW

Vill du ha någon bild i större upplösning och utan vattenstämpel så är det bara att skicka ett PM till mig här på SH :)

Jag sitter och försöker komma på vart du har stått och fotat någonstans... Men jag känner inte igen mig alls xD Vart stod du nånstans?
 
Jag sitter och försöker komma på vart du har stått och fotat någonstans... Men jag känner inte igen mig alls xD Vart stod du nånstans?

Haha, jag åkte kommunalt och kom inte längre fram än till Lidavägen. Det är i början av Lidavägen jag står :)
 
Hehe, jag fastnade på två bilder här och en i den andra tråden, men brorsan syns inte till över huvud taget xD

Om jag ska gissa så kom ni samtidigt och du åkte först?
Vill ni öka chansen att båda hamnar på bild så lämna lite lucka mellan, man hinner inte ta båda annars.. (inte jag iaf) :tummenupp
 
Om jag ska gissa så kom ni samtidigt och du åkte först?
Vill ni öka chansen att båda hamnar på bild så lämna lite lucka mellan, man hinner inte ta båda annars.. (inte jag iaf) :tummenupp

Faktiskt inte, brorsan kom ett par minuter efter. Konstaterade bara att han inte har fastnat hos någon av fotograferna, medan jag tydligen fastnade flera gånger. Tyckte det var lite kul :) Däremot har det uppenbarligen fastnat en helt annan Pegaso som jag inte kommer ihåg att jag har sett xD
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top