Bulten 121007

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Fotade en stund på vägen till höstfikat.

Lite märkligt att folk inte kör när det är 12-13 grader och sol i Oktober men det går bra att köra när det är 7 grader i slutet av Mars? :va

Men men, skörden från en kanonhärlig dag nedan!












93336486.jpg


Resten:

https://picasaweb.google.com/116149756152513064144/Bulten121007#
 
Last edited:
Fotade en stund på vägen till höstfikat.

Lite märkligt att folk inte kör när det är 12-13 grader och sol i Oktober men det går bra att köra när det är 7 grader i slutet av Mars? :va

Men men, skörden från en kanonhärlig dag nedan!


Tack, jag måste bara vinna något pris för sämsta färgmatchningen på Bulten 2012 :rodnar

(svårt o hålla posörfaktorn i topp med dessa vintertemperaturer :glömdet)
 
Tack, jag måste bara vinna något pris för sämsta färgmatchningen på Bulten 2012 :rodnar

(svårt o hålla posörfaktorn i topp med dessa vintertemperaturer :glömdet)

Jag e färgblind så jag tycker du var phin! :krama Det jag däremot reagerade över på bilderna var att du verkar hålla huvudet så vågrätt. Alla kanske sitter så mer eller mindre? :S
http://www.youtube.com/watch?v=bLIU18s4cy8
 
Tack som tusan för fina bilderna!
Inte varje dag man hamnar på "cover"-delen :banana
(Röda duccen)

Finns det möjlighet att få bild 30 i högre upplösning?
VH

/R
 
Fotade en stund på vägen till höstfikat.

Lite märkligt att folk inte kör när det är 12-13 grader och sol i Oktober men det går bra att köra när det är 7 grader i slutet av Mars? :va

Men men, skörden från en kanonhärlig dag nedan!

Resten:

https://picasaweb.google.com/1161497.../Bulten121007#

Åh vilken fin häst du fick med..

Ser ut som att det var ganska många som körda iaf. Maffian var ju ute i Lördags.. finfin helg så jag håller med om att folk borde köra. Dock såg vår kära övningsbana ut så här :-/

idiots.jpg
 
Bara för dig, var lite brist på hästar den här helgen så fick bli en älg istället.. :kär

North är bannad och ska sälja hojen och school-området har blivit parkering... det är över.

Älg får duga.. urgulligt av dig.

Norths bollar kommer vibrera med stort sug efter vintern. Det var tydligen orientering och helt smockfullt med bilar och bussar. Folk hade åkt från hela landet för att irra runt i skogen :va
 
Älg får duga.. urgulligt av dig.

Norths bollar kommer vibrera med stort sug efter vintern. Det var tydligen orientering och helt smockfullt med bilar och bussar. Folk hade åkt från hela landet för att irra runt i skogen :va

Dom inkräktar på vårat flygfält, borde ringt polisen eller nåt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top