Bulten 120730

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Bilderna får som vanligt användas för privat bruk under förutsättning att "firefish.se" anges som fotograf och att du skriver en kommentar här.

Här hittar du hela galleriet.

Det finns inga fler bilder än de i galleriet.

Men skjutspinnarna e ju nerfällda!!!?! Då går det ju inte att få fart för ett nedlägg!

Blev en jävla massa bilder idag :rock. Riktigt bra som vanligt, synd dock att första knäskrapet inte hamnade på bild.

Fina bilder som vanligt. Ingen bild på en grå Volvo V70 Diesel kombi? Hade varit kul att se, spelar ingen roll om den är suddig, tog med dottern andra gången på bulten.

Fina bilder som vanligt. Ingen bild på en grå Volvo V70 Diesel kombi? Hade varit kul att se, spelar ingen roll om den är suddig, tog med dottern andra gången på bulten.

Mörkgrå med kjolpaket? Har en serie när du klippte han med bladen på yttern, kan va kul att ha på väggen? Jag mailar dem.

Till och med, så vinkade han under körning.vilket betyder att halva styrförmågan är satt ur spel. Livsfarligt.

jag fattar inte varför folk inte kan hålla sig på sin sida i just denna kurva framför allt mot rosenhill hållet...??

jag fattar inte varför folk inte kan hålla sig på sin sida i just denna kurva framför allt mot rosenhill hållet...??

Jag iaf tycker att det är lättare att använda hela vägen. Ser inte heller något fel i det iom att, just där så ser man om det kommer bilar eller inte. Om det kommer bilar är det dock direkt o-bra att vara där :crash.

Jag iaf tycker att det är lättare att använda hela vägen. Ser inte heller något fel i det iom att, just där så ser man om det kommer bilar eller inte. Om det kommer bilar är det dock direkt o-bra att vara där :crash.

tänkte inte främst på bilar..när kalle pilot på sin moppe kommer satsandes för att få en bra bild i 140+ från rosenhållet skulle jag vilja se dig hinna korrigera din moppe i fullt nerlägg över på rätt sida...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman