Bulten 12/10-08

_MG_5656_1.jpg

_MG_5657.jpg

_MG_5665_1.jpg

Last edited:
Druid: är det inte denna är jag lost..ge mig en mail om du vill ha orginalstorlek.
En på dig osså Matte :)

Jaaa det är rätt pastakokare!..
PM skickas direkt efter detta med mailadress... :tummenupp

Har jag missat nått eller är enhandsåkning på modet igen? (jag börjar bli gammal, hänger inte med i senaste trenderna ;)

I mitt fall så blev det så eftersom:
1. Jag tog det väldigt lugnt.
2. Samt är precis på väg att vinka åt fotograferna :)

Jaaa det är rätt pastakokare!..
PM skickas direkt efter detta med mailadress... :tummenupp

I mitt fall så blev det så eftersom:
1. Jag tog det väldigt lugnt.
2. Samt är precis på väg att vinka åt fotograferna :)

Och jag har brutit armen..ett helvete att krossväxla en sån där kawa låne hoj..:huvet

Haha mm precis den där snuten verkade ha tjatat om regplåtar förut. Han orkade nog bara inte tjafsa :gnissla

Gillade din kommentar :Tur att du inte jobbar på bilprovningen :D

Skön körning var det iallafall innan man blev förvarnad om snutarna, vilket var tur att man blev iofs :tummenupp

Tur att han inte såg att jag saknar både bakblinkers och baklyse!

//den andra motarden//

Tack alla ni som fotade, jättebra foton:tummenupp Linslusen själv fastnade igen flera gånger:)

Kul att se så många andra hojåkare på Bulten i söndags, säsongen är inte över än:yoparty

Jag kommer sakna schyssta hojar och fölk i skinnställ nu i vinter, nu blire till att fota pulkåkning och fÖlk i Överaller istället:huvet

Tur att han inte såg att jag saknar både bakblinkers och baklyse!

//den andra motarden//

Ha ha mm det var ju tur men tror iofs inte att påföljderna hade vart så farliga. Typ Polisen: Du saknar bakblinkers å baklyse å jag kommer bötfälla dig för det. Du: Nee det behöver du inte göra för jag kommer inte betala dom iallafall. Polisen: Ehhhh ok då kan ni åka vidare nu :confused:

TACK alla fotografer för alla fina bilder! Bultenkörningen blir om möjligt ännu roligare när man får se en massa bilder på sig själv (& alla andra). Riktigt kul att se så många i Rosenhill i söndags! Kändes som under högsäsong!!

Nu är iaf hojen tyvärr avställd för säsongen, men nya tag om sisådär ett halvår! Countdown has begun! :-O

Last edited:
Back