Bulten 110622

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
13.jpg


14.jpg


10.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


2.jpg


11.jpg


12.jpg


1.jpg


3.jpg


15.jpg


16.jpg


Det blev en massa huvuden och motorcyklar kapade ikväll, ber om ursäkt för det. Bortsett från det är jag rätt nöjd, behöver träna lite mer dock. Tack Sir Väs, 08an, Gubblasse och Bromsok för sällskapet trots att jag stod 300 meter bort ;)

Bilderna får användas för privat bruk och "firefish.se" ska anges som fotograf om ni publicerar bilden någonstans. Det kommer upp mer bilder imorrn på det vanliga stället.
 
top :)

om du har fler bilder av mig på den vita motarden (gul/svart-svart/vita kläder vit crosshjälm) så skulle det var kul. har åkt förbi ngr ggr ikväll ;)
 
Mycket trevliga bilder! tänkte ta en av bilderna! :) namn och logga finns självklart med!
 
top :)

om du har fler bilder av mig på den vita motarden (gul/svart-svart/vita kläder vit crosshjälm) så skulle det var kul. har åkt förbi ngr ggr ikväll ;)

Jo, det blev ett par repor =). Tyvärr blev det inga superbilder på dig (tycker jag). Kommer som sagt mer ikväll men här är nått iaf:

17.jpg
 
oj en till bild :)
alltid roligt att ser bilder på sig när man kör. Tack!
 
sir-väs, kul med ny stil på bilderna!

Mange_80, kan det vara du som finns i mitt album, fyra bilder ?

Trevlig Midsommar!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top