Bulten 110618

Blev inte så värst mycket kvar efter att man gått igenom vad som fanns på kortet.

IMG_1988.jpg

IMG_2000.jpg

IMG_2027.jpg

IMG_2125.jpg

IMG_2128.jpg

IMG_2138.jpg

IMG_2187.jpg

IMG_2222.jpg

IMG_2263.jpg

IMG_2291.jpg

IMG_2301.jpg

IMG_2318.jpg

Använd bilderna hur ni vill men jag ser helst och gärna att mitt namn nämns.

Hmm.. :va

Farligt o lämna hojen o nyckel hemma när man jobbar och tanten är ledig. :gnissla

Helt plötsligt är det en kopia av sig själv på bulten....fast långt ifrån lika snabb :arsele

Grymma bilder :yoparty

Fast det är bara bra att hon ser till att underhålla bitarna, så inget torkar ihop eller så… :)

Blev inte så värst mycket kvar efter att man gått igenom vad som fanns på kortet.

Använd bilderna hur ni vill men jag ser helst och gärna att mitt namn nämns.

SNyggt :tummenupp

Hmm.. :va

Farligt o lämna hojen o nyckel hemma när man jobbar och tanten är ledig. :gnissla

Helt plötsligt är det en kopia av sig själv på bulten....fast långt ifrån lika snabb :arsele

Grymma bilder :yoparty

Synd att ingen lyckades fånga hennes sista vända med kneescrape, grym apeKcs i 200+ :)

Last edited:
_PER8251.jpg

Köper försäkringsbolaget verkligen att det där är en Daytona för att få en billigare premie :)

:tummenupp

Riktigt snygga bilder as always!
Bara lite avis att jag inte hann ut en repa utan blev tvingad att åka å bli berusad på polarns födelsedagsparty :P

Grymma bilder!

Tack eisbaer för de härliga bilderna.

Du e best :Bugar

Med vänlig hälsning
The LunX på VTX

Pelle.....
Dina pics är ju helt fantastiska.

Btw. De här svamparna jag fick av dig är suveräna.

Ännu roligare var ju att killen bakom geggamojja stekte honom utan att röra vare sig en min eller hojen :D

Back