Bulten 110612

sir-väs var det som fotade igår när vi bombade förbi.. finns en tråd för igår.. skulle dock inte dra attention till den om jag vore dig, det syns hur otvättad din hoj är :tummenupp

Hmm ja jag såg nu. Extra fult med bönpall och en extra hjälm framme. Dags att tvätta och göra om och göra rätt tror jag.

Vem var det som stod i rosa tröja och fotade idag? 08an? Och vem var det som smög runt på konstiga platser i skogen igår och fotade?

sir-väs var det som fotade igår när vi bombade förbi.. finns en tråd för igår.. skulle dock inte dra attention till den om jag vore dig, det syns hur otvättad din hoj är :tummenupp

Hmm ja jag såg nu. Extra fult med bönpall och en extra hjälm framme. Dags att tvätta och göra om och göra rätt tror jag.

Hmm körde ni en runda till efter jag passerade er? :tuttar

Behöver jag lägga till att jag ska skulle uppskatta att de som använder mina bilder skriver en rad här eller på facebook. Eller hur Marcus Lysell? :mad:

Behöver jag lägga till att jag ska skulle uppskatta att de som använder mina bilder skriver en rad här eller på facebook. Eller hur Marcus Lysell? :mad:

Självklart är jag väldigt tacksam! Därför jag valde bilden med din logga så att alla ser vem som tagit den.

Men jag tackar åter igen!:tummenupp

Till killen med gixxern på första bilden; Har du något avgassystem?

Jo det finns ett litet system...eller jag kanske ska kalla det för rör...

Last edited:
Självklart är jag väldigt tacksam! Därför jag valde bilden med din logga så att alla ser vem som tagit den.

Men jag tackar åter igen!:tummenupp

Jo det finns ett litet system...eller jag kanske ska kalla det för rör...

Dåså :tummenupp

Jo, den gjorde sig bra på bild onekligen. Inte första gången jag fångar den va?

Dåså :tummenupp

Jo, den gjorde sig bra på bild onekligen. Inte första gången jag fångar den va?

Har faktiskt ingen aning om det är du som fångat mig förr, men en bild finns jag med på sedan tidigare. Är ny i stan så jag blir ju helt snurrig av alla fotografer, i Göteborg fanns det ingen som hade intresset av att fota oss hojåkare. Men som jag sa tidigare, ni gör ett grymt bra jobb!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025