Bulten 110529

Trevligt. Kul att du fått ut Pappa ifrån garaget. Fina bilder. :)

najs :D så det var dem som stod för de färska burnspåren jag såg när jag kom till kurvan.

jag gör som brukligt dårå att lägga in dagens bilder här jag med, så slipper man ha x antal dagens bultenbilder om det nu skulle stå 7 fotografer en dag :D

IMG_9228.jpg

IMG_9278.jpg

IMG_9296.jpg

IMG_9327.jpg

IMG_9363.jpg

IMG_9384.jpg

Pippi Bombar Skanssundet

IMG_9469.jpg

Skanssundet raceway

panorama.jpg

om ni undrar varför de är vattenmärkta helt plötsligt så var det för att jag upptäckte en av mina bilder på fejjan som en hade skalat ner helt o hållet(mitt enda krav för att använda de bilder jag lägger här var att de skulle vara orörda).

Last edited:
Går det inte se dem i större format även om det skulle vara stämpel på dem?

Den där albumlösningen gör bilderna i storlek proportionerligt till hur stor skärm du har. Min lilla 13" visar bilderna obetydligt större än småbilderna. Kör jag fullskärm i webbläsarn blir de större. Gissar att de är märkbart större på en normalstor skärm.

Ja jäklar va det gick idag! Riktig bombning :banana

Men de vart ju bra bilder iaf, som vanligt Micke!

om ni undrar varför de är vattenmärkta helt plötsligt så var det för att jag upptäckte en av mina bilder på fejjan som en hade skalat ner helt o hållet(mitt enda krav för att använda de bilder jag lägger här var att de skulle vara orörda).

I know the feeling. Den lilla reklam man gjort försvann när bilden beskurits. Men tycker nästan det är värre när de inte kan tacka för att de använder bilden, ser ett gäng personer som använder mina bilder som profilbilder på FB men inte ens har kommenterat det. Surt.
Å andra sidan är det ju väldigt många fler som faktiskt är tacksamma, det är kul =)

I know the feeling. Den lilla reklam man gjort försvann när bilden beskurits. Men tycker nästan det är värre när de inte kan tacka för att de använder bilden, ser ett gäng personer som använder mina bilder som profilbilder på FB men inte ens har kommenterat det. Surt.
Å andra sidan är det ju väldigt många fler som faktiskt är tacksamma, det är kul =)

Precis! och det här fallet var det knappt nåt space mellan hennes hoj och ramen utanför ens, så en beskärning var egentligen helt onödig.

Kul att man fastnar på bild trots att man kör fettotruck :hojharley

Precis! och det här fallet var det knappt nåt space mellan hennes hoj och ramen utanför ens, så en beskärning var egentligen helt onödig.

Jag har en bild som du tog på mig som blev galet bra, framförallt kvalitetsmässigt :)
använder den som bakgrund på datorn och i iPhonen, hoppas det är ok för dig ! ::krama

Känner mig lite träffad.. :död
Använder en bild ifrån dig på FB, Har dock inte beskurit bilden. :)
Kan bara säga att det är väldigt kul att det finns personer som engagerar sig med att fota oss åkare, det är inte alltid så lätt att själv få tag på bra foton. Jag hoppas att ni fortsätter. :Bugar :Bugar

Hoppas vi ses snart på bulten igen! :yoparty

Mvh // Johan

Känner mig lite träffad.. :död
Använder en bild ifrån dig på FB, Har dock inte beskurit bilden. :)
Kan bara säga att det är väldigt kul att det finns personer som engagerar sig med att fota oss åkare, det är inte alltid så lätt att själv få tag på bra foton. Jag hoppas att ni fortsätter. :Bugar :Bugar

Hoppas vi ses snart på bulten igen! :yoparty

Mvh // Johan

:tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...