Bulten 110522

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Fyra tappra fotografer föreviga bulten idag; jag, lucabrasi, ultramarine samt en kristoffer. Bilder kommer sannolikt upp under kvällen =)

Edit. Jag lägger upp ett gäng fixade här sen slänger jag upp resten i nått galleri, så fanns ni med på en skarp bild så kommer ni hitta er där!

Edit 2. Här hittar ni alla mina bilder

Last edited:
Fyra tappra fotografer föreviga bulten idag; jag, lucabrasi, ultramarine samt en kristoffer. Bilder kommer sannolikt upp under kvällen =)

Kul att ses i dag och tack för tipsen!

Vi får väl se om man kan leverera också (annat än knivskarpa tail-lights alltså) ;)

Har ni någon med en svart Ducce, tshirt och jeans ;) ?...

Bilder på mig? Svart KTM 690sm, svarta kläder. Vita dojjor. Sturpen Mc på tröjan.
Stanna till i kurvan ett tag. :)

Ha ha...den säkerhetsmedvetna motocyklisten ! Det ser farligt ut...och inte heller har jag någon reflexväst !

Hur går man till väga för att tjöpa originalet ?

Ha ha...den säkerhetsmedvetna motocyklisten ! Det ser farligt ut...och inte heller har jag någon reflexväst !

Hur går man till väga för att tjöpa originalet ?

Reflekcsvest!!!1 Skicka ett meddelande så får jag klura på det när jag är klar med resten.

Kom min BMW K1300 GT med skjuts:tuttar med? Två svarta hjälmar mörkblå hoj, grön tröja svarta kläder?:) Av ren nyfikenhet skulle det vara riktigt kul att se samma bild, vilken som. Retucherad och oretucherad, bara för att en som jag skall fatta vad det gör med bilden?:va

Lugna er, det kommer =) Jo jag fick med dig, jag var dock inte beredd på din stoppie =)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!