Bulten 110522

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Fyra tappra fotografer föreviga bulten idag; jag, lucabrasi, ultramarine samt en kristoffer. Bilder kommer sannolikt upp under kvällen =)

Edit. Jag lägger upp ett gäng fixade här sen slänger jag upp resten i nått galleri, så fanns ni med på en skarp bild så kommer ni hitta er där!

Edit 2. Här hittar ni alla mina bilder

Last edited:
Fyra tappra fotografer föreviga bulten idag; jag, lucabrasi, ultramarine samt en kristoffer. Bilder kommer sannolikt upp under kvällen =)

Kul att ses i dag och tack för tipsen!

Vi får väl se om man kan leverera också (annat än knivskarpa tail-lights alltså) ;)

Jaha, jag börjar då.

1.jpg

Har ni någon med en svart Ducce, tshirt och jeans ;) ?...

Bilder på mig? Svart KTM 690sm, svarta kläder. Vita dojjor. Sturpen Mc på tröjan.
Stanna till i kurvan ett tag. :)

Ha ha...den säkerhetsmedvetna motocyklisten ! Det ser farligt ut...och inte heller har jag någon reflexväst !

Hur går man till väga för att tjöpa originalet ?

Ha ha...den säkerhetsmedvetna motocyklisten ! Det ser farligt ut...och inte heller har jag någon reflexväst !

Hur går man till väga för att tjöpa originalet ?

Reflekcsvest!!!1 Skicka ett meddelande så får jag klura på det när jag är klar med resten.

Kom min BMW K1300 GT med skjuts:tuttar med? Två svarta hjälmar mörkblå hoj, grön tröja svarta kläder?:) Av ren nyfikenhet skulle det vara riktigt kul att se samma bild, vilken som. Retucherad och oretucherad, bara för att en som jag skall fatta vad det gör med bilden?:va

Lugna er, det kommer =) Jo jag fick med dig, jag var dock inte beredd på din stoppie =)

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar