Bulten 110514

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Här e dagens skörd efter lite kritisk granskning (en o annan kan ha slunkit med ändå)

IMG_7899.jpg

IMG_7933.jpg

IMG_7947.jpg

IMG_7956.jpg

IMG_7965.jpg

IMG_7966.jpg

IMG_8017.jpg

IMG_8058.jpg

IMG_8027.jpg

IMG_8041.jpg

IMG_8062.jpg

IMG_8066.jpg

IMG_8074.jpg

IMG_8089.jpg

IMG_8080.jpg

IMG_8140.jpg

IMG_8105.jpg

IMG_8142.jpg

IMG_8149.jpg

IMG_8194.jpg

IMG_8179.jpg

Nån bild på en blå ninja zx9 förare med vitt /svart scott allvädersställ, röd hjälm? :-
)

Nån bild på en blå ninja zx9 förare med vitt /svart scott allvädersställ, röd hjälm? :-
)

Nope. har en blå zx9r med svart hjälm, men tyvärr platsade inte kvalitén bland dagens skörd.

FAK! vad bra! :tummenupp
Får man snika 10e bilden av dig (ktm'en) :Bugar

Ta o använd det ni vill :D

Mina enda krav är:
Mitt namn ska vara antingen på bilden eller intill(helst ser jag att de förblir orörda).
Försäljning av bilden utan min vetskap, eller utan kompensation är inte tillåtet(lite svårt kanske med den upplösningen :D)

Last edited:
Nope. har en blå zx9r med svart hjälm, men tyvärr platsade inte kvalitén bland dagens skörd.

Ta o använd det ni vill :D

Mina enda krav är:
Mitt namn ska vara antingen på bilden eller intill(helst ser jag att de förblir orörda).
Försäljning av bilden utan min vetskap, eller utan kompensation är inte tillåtet(lite svårt kanske med den upplösningen :D)

Lungt :)
Tänkte bara på en mer storlek på den, såklart ditt namn skall vara kvar.
Är inte intresserad av att sälja eller dyligt (det e mitt runk material för vintern *se där körde jag i sommras* haha )

Jag åkte förbi vid tre och halv fyra tiden, då var ni flera stycken som stod och fotade i kurvan såg det ut som, men var är jag?:huvet

Hittar du nån på en KTM990SMR, blå huvtröja vit hjälm med massa blått, rött och vitt i?

Hade iofs otur precis vid fotokurvan åt båda hållen, ena gången kom jag upp bakom en som ville köra snyggt (det kunde ha gått snabbare:)) å andra repan mötte jag en långtradare i höjd med kurvan....

Hur som helst, kudos åt er som står och fotar!

Jag åkte förbi vid tre och halv fyra tiden, då var ni flera stycken som stod och fotade i kurvan såg det ut som, men var är jag?:huvet

Hittar du nån på en KTM990SMR, blå huvtröja vit hjälm med massa blått, rött och vitt i?

Hade iofs otur precis vid fotokurvan åt båda hållen, ena gången kom jag upp bakom en som ville köra snyggt (det kunde ha gått snabbare:)) å andra repan mötte jag en långtradare i höjd med kurvan....

Hur som helst, kudos åt er som står och fotar!

Nope ingen kåtte med vit hjälm alls... Better luck next time så att säga :D

Kommer att stå där på onsdag igen, mellan typ 17 och 19 ca....
Meddelar om jag åker ut innan dess.

Nope ingen kåtte med vit hjälm alls... Better luck next time så att säga :D

Kommer att stå där på onsdag igen, mellan typ 17 och 19 ca....
Meddelar om jag åker ut innan dess.

Är i Finland på onsdag kommer du dit?:va

Äshh förresten, har ju inte hojen med mig - måste jobba:banana

en kryssning var ju ett tag sen... så ja vafan man kanske skulle bege sig med kameraväskan till kemora eller nåt nån gång :D

fan va läckert! grymma bilder! å farsan kom med på bild med sin nya zx-10, nu kommer han bli väldigt lycklig!:)

Ååh! Ingen smurfblå cbr600 vit marushin hjälm me svart visir? :'(

Edit: Hittade den hos 08an! Men nu vill ja få händerna på bilderna men de går inte o spara :gråta

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...