Bulten 110507

HooX

Ny medlem
Gick med
17 May 2010
Ort
Haninge
Hoj
Nikon
Så har man varit på bulten för första gången iår :yoparty

Man är sådär lagom ringrostig i fotandet, men alla bilder ligger oredigerade på min webb. Redigerar upp dom bilder som det finns intresse av. :banana

www.jimmyb.se
 
Wow, en Austin Healey 3000 !!!
Jag har en kompis som har en sån :stolt
 
Last edited:
Det här kommer att sluta med att det står 600 fotografer på åkern och en stackare får brassa fram och tillbaka som en iller.
 
Det här kommer att sluta med att det står 600 fotografer på åkern och en stackare får brassa fram och tillbaka som en iller.

haha ungefär så kändes det när jag kom ner till kurvan o ute på åkern stod säkert 5-6st samt några spridda runt diket. var säkert bortåt en 10 fotografer där(nån som kanske räknade ?) :D
 
_PER1192.jpg


_PER1083.jpg
 
ja jäklar vad mycket folk det va i den kurvan :jisses

ingen som råkade fånga en liten pöjk på en Honda 954a?
 
Jag visade svärfar bulten men dock i bil, ingen som fotade skodan som körde om i foto kurvan?

Vore skoj att ha.
 
Last edited:
Snygga bilder!

Alltså jag måste säga det, det är så jäkla kul när man är ute och gasar en hel dag, att komma hem och se ursnygga foton på spektaklet! :tummenupp
 
Last edited:
jaså där var jag :D
vilken tur att jag vaskade av hojen innan jag drog ut då med tanke på alla kort man är med på :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top