Bulten 10/8

Åh fan va nöjd P-G kommer bli nu då med så många posörbiler på han... :hihi
Hittat lite nya ställen att stå på nu oxå ser jag...
Snygga bilder såklart!!
 
nää,,svarta brallor,,grå tröja,eller ljusblå när det blev varmt :)
 
Äh va f… Nu var jag för tidigt ute!! Jag vet att BäkkFajer med Aprilian kom en stund efter mig och jag finns inte med, alltså var jag för tidig i dag. Meeen… Fina bilder som vanligt. :tummenupp
 
Inte jag .. jag har snart jobbat upp goodwillkontot hemma igen och då j-lar blire plåta :rolleyes:
 
Nää,jag brände 4-5 repor själv för o komma me nånstans,hehe,men såg ingen mer fotograf :(
 
Jo,de e rätt kul när folk stannar o tjattrar lite. Inte kunde man tro att "P-G" va en snygg tjej på 19 bast med tel nr xxxxxx ,, :D
 
Äh va f… Nu var jag för tidigt ute!! Jag vet att BäkkFajer med Aprilian kom en stund efter mig och jag finns inte med, alltså var jag för tidig i dag. Meeen… Fina bilder som vanligt. :tummenupp

Japp, det gjorde jag, och jag fastnade på bild 6, fast bara 70% av mig fastnade dock :va Well, nåsta gång ska jag inte hålla +300 km/h förbi dig GubbLasse - då får du kanske med 100% av mig :hihi

Bra bilder annars, och stor cred till dig som gillar att plåta oss andra, det är skitkul att få sig själv på bild. Just nu har jag en toppenbild på mig från Barkarby när jag rejsar som bakgrundsbild i mina datorer! Perfekt att ha å titta på under hela hösten & vintern så att man längar riktigt jäkla mycket tills nästa sommar - och fattar varför man står ut med att betala 1600:- i avbet samt försäkring under 6 mörka månader utan att få köra hojjen :hej
 
@ BäkkFajer: Ja, och det värsta är att jag inte ens kör fort!! :rofl
 
Ingen träff denna gång, nästa kanske? Det är väl min stygga Yamaha XT600E som säger emot kanske ;) höhö. I övrigt fina bilder och skitskoj att du fotograferar!

(Y)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top