Bulten 1/5-09

Tack igen Anna för en kanonbild! :)

Sen måste jag bara säga att jag har sett ett par Sporthojsbilder här på SH men WOW Hulken_1s bilder är ju för fan proffsfotograferade! Riktigt snygg skärpa på dom flesta! Vad kostar ditt objektiv? :D Hahahaa!

Snygga bilder, försök knäppa mig nästa gång! :)

Riktigt trevliga bilder allihop, hoppas på att få träffa er idag då jag tänkte försöka mig på att fota Bulten igen. :)

Nice bilder som vanligt, tycker det är riktigt kul att det är så många som börjat fota och är duktiga dessutom!

Kul även att det var någon som fotade på ett annat ställe en den klassiska fotokruvan :tummenupp

Föresten, varför gillas inte nedlägg i kurvan? Hur ska man annars svänga :confused:

Föresten, varför gillas inte nedlägg i kurvan? Hur ska man annars svänga :confused:

Det är allt för många försöker få ner knät i backen utan att ha kontrollen över hastighet och spårval.
Personligen gillar jag att stå i ytterkurvan och plåta och känner inte för att få en hoj i huvet bara för någon vill se bra ut på bild och pressar mer än nödvändigt. Svårare än så är det inte ;)

Tycker det är konstigt att det inte finns en vettig bana att köra på i stockholmsområdet. Ni har kanske inte ALLT, som ni påstår.

Fina bilder. Speciellt den på Corvetten. :)

Oj rena rama (h)julafton, ser att jag dyker upp både här och där! Verkar ha fastnat på en fem,sex bilder nästan så man skäms..

Så tack till all fotografer, mycket "save picture as" blir det. Så nu har jag skrivbordsbakgrunder så man kan byta varje dag!

Första gången jag ser mig själv på bild från allmän väg, hade ingen aning om att det brukade fotas sådär. Kul grej!

Tack igen Anna för en kanonbild! :)

Sen måste jag bara säga att jag har sett ett par Sporthojsbilder här på SH men WOW Hulken_1s bilder är ju för fan proffsfotograferade! Riktigt snygg skärpa på dom flesta! Vad kostar ditt objektiv? :D Hahahaa!

Snygga bilder, försök knäppa mig nästa gång! :)

Visst blir det bra bilder för det mesta iaf.
Så nu är det bara att hänga på bulten så kanske du kommer med på bild:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...