Bulten 090927

meeeeen, vavare hon gjorde nurå??
ALLA vill veta nu...precis alla!:tummenupp

Jag kom från Kungsängen och skulle till jobbet i Bromma och såg att det var igensatt på E18 i bägge riktningar, helt stopp pga olyckor på bägge sidor. Så jag vände när jag hade kommit in typ tre meter på avfarten och körde tillbaka mot kungsängen och tog gamla vägen. Ooooh...jättefarligt. :tuttar

Finns det inte fler kurvor att fota i ???
Jag menar där man kan ha härliga nerlägg och knäskrap utan större risk för liv och lem.

Hmm, varför fråga mig...jag har fotat en gång i hela mitt liv och stod i fotokurvan pga det trevliga sällskapet och för att jag ville bjuda alla goa fotografer på kladdkaka. ;D

på ons jaa då jäv..r ska jag åka lagligt i foto kurvan =) 30 ggr minst

men denna gång inte i reflerväst utan nåt mycket coolare så de så:gnissla

Fin fina bilder!!
För mig är det skitsamma om plåten syns... Har aldrig riktigt fattat det där.. Visst folk kanske kan komma hem till dig o plocka hojen, men folk kan ju skriva ner regnummer när man är ute o kör också..?!
/Adam

håller fullkomligt med när man är ute och fotar är det inte kul att tillbringa 1 timme bara för att sitta och dölja regplåtar.:huvet

Vi har ett gäng reflexvästar på jobbe som du kan få!:tummenupp
Kan även sy en me innerfoder om du vill?

Så om nån vill ha en väst så säg bara till... För vi e tydligen tvugna o ha dom på jobbe. Men jag tänker ge bort dom :gnissla
det skulle vara kallt såg ja på smhi=)

men det stoppar inte en riktig björn:D:yoparty:D

Men va fan, knäskrap kan man syssla med på bana.. (antagligen på gata också om man känner att man klarar av det) :tummenupp

Håller fullständigt me...
Visst är det kul o ha en cool bild, men inte om man måste köra så pass över sin förmåga att klotningen hänger i luften...:död

Jag åkte bulten i Söndags, tyvärr inte på hoj utan med crossbussen..:rolleyes:
Ut ur en böj fick jag möte med en hoj på fel sida...jag har aldrig sett så många överlevnadsinstinkter på samma gång. Jäklar va nära det var...
Om det är nån som känner igen sig så boka en kurs/utbildning på bana, snarast...:tummenupp
Tyvärr blir det väl inte förrän till våren...:gnissla

Ps. Också Hösttrött...
// Chrille

*funderar på att starta ett nytt ämne på sporthoj... bulten kanske?*

Jag har tagit fram en guide till hur fordon får framföras på bulten så ingen riskerar att göra fel. Skriv gärna ut den och ta med vid färd. Kan anpassas till alla vägar och underlag.

bultenguide.jpg

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...