Bulten 090926

Jag körde slutar-automatik, pendlade mellan 1/90-1/250. Imorgon blir det nog enbart 1/90 eller längre så slipper jag gå igenom så många, bara o kasta 99% ;)

Bländarn ligger väl runt 11. Ska tjöpa mig ett gråfilter så jag kan kombinera långa slutartider med korta skärpedjup. Blir för mkt oreda i bakgrunden tycker jag.

Oh la la jäkligt fin skärpa du hade på bilderna, men nu förstod jag inte. Du kastar fler på ca 1/250 än 1/90 eller har jag fel. Gick inte läsa Exif men om du inte behöver kastar så många m 1/90 jämfört med 1/250 så är du jäkla stadig på handen.

Tror nog han menar att om han kör på 1/90 kan han slänga det mesta för att spara tid..hehe.....O du Gnuttis:7peta ja vill se vidvinklar ;)

Snygga bilder!

GubbLasse.......
Tack för min nya avatar...... *mohahaha*
<------------------------------------

Tror nog han menar att om han kör på 1/90 kan han slänga det mesta för att spara tid..hehe.....O du Gnuttis:7peta ja vill se vidvinklar ;)

Ja men dåså varför skrev han inte 1/250 då! :D

Va har du inte läst diskutera Digital fotografering? Har köpt hoj, sålde telet & vidvinkelt på mindre än 5tim men jag fick tillbaka alla pengar jag har lagt ut på båda när de var nya.

Bifogar följande till tråden:

-->
http://picasaweb.google.se/ultramarine387/Bulten20090926?feat=directlink

125.jpg

classic.jpg

trekronor.jpg

BaDDASS.jpg

Dagens Outlaw BaDDASS!:yoparty

Last edited:
Den här har ni säkert sett rastas på Bulten...
Lek inte med den..975hk:brinnerup
dw2zjt.jpg

Den där hunden har uppenbarligen gått BKK kurs med SMC och fått lära sig att BLICKEN är allt!! :)

(Trevliga bilder i övrigt oxå ;) )

IMG_3208.JPG

Fina bilder:banana första svängen för mig på slingerbulten o så fastna man på kort :yoparty

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard