Bulten 090916 by zeki

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön
Så nu kommer mitt bidrag...
Som vanligt blandad kvalite på bilderna..

http://zeki.mine.nu/Bulten_090916/

_DSC6118.jpg

_DSC6122.jpg

_DSC6227.jpg

http://zeki.mine.nu/Bulten_090916/

Webbservern verkar va nere eller nåt. Trist. Funka inte på IP heller...:mad:

Edit: Nu funka det :banana

å inte fastnade man på bild heller:huvet fast det va så många som siktade...

Last edited:
Får jag fråga vad fan ni gjorde när alla har sjukt få bilder från THE Kurv!? :) Slutfikat för er ni börjar hamna på latsidan här! Zeki brukar ju ha galleriet fyllt med bilder, Nu hade du typ 8 :P Hahahhaa!

Får jag fråga vad fan ni gjorde när alla har sjukt få bilder från THE Kurv!? :) Slutfikat för er ni börjar hamna på latsidan här! Zeki brukar ju ha galleriet fyllt med bilder, Nu hade du typ 8 :P Hahahhaa!

hehhehe med sällskap blir det lätt mycket snack ;)

Webbservern verkar va nere eller nåt. Trist. Funka inte på IP heller...:mad:

Edit: Nu funka det :banana

å inte fastnade man på bild heller:huvet fast det va så många som siktade...

tyvärr har jag problem med uppkoplingen där servern ligger och comhem har hållit på i flera veckor nu utan att lokalisera problemet...hoppas på att det blir bra snart iaf

Last edited:
Det är nog dags att börja ta det lilla lugna nu björnen. Hösten är här och du kör med nerlägg som ger mig hjärtat i halsgropen. Shit, pressar du mer så släpper det snart.

där kan jag hålla med om att jag också fick hjärtat i halsgropen...

ta det lugnt boys

Fattar inte hur ni lyckas få så grymma bilder :confused: Man får bara tacka för ännu en bra bild..

Bifogat

• Christer1 bulten 16sep.jpg
    Christer1 bulten 16sep.jpg
    130.5 KB · Visningar: 142
Fattar inte hur ni lyckas få så grymma bilder :confused: Man får bara tacka för ännu en bra bild..

tyvärr så var den lite suddig den där bilden men jag såg att du frågade effter bilder så jag l aupp den ändå hoppas den duger ;)

Det är väl kvalite istället för kvantite du ska skylla på Zeki. :) Deny, deny, deny att det beror på sällskapet. :)

där kan jag hålla med om att jag också fick hjärtat i halsgropen...

ta det lugnt boys

Jag ska ta honom i örat nästa gång vi ses. Jag vet ju att du inte gillar att stå i ytterkurva. Men nu när du flyttat dit så skall vi ju inte skrämma bort dig. Jag gillar verkligen bilderna tagna från yttern, snett framifrån. Du har lyckats bra här.
Grymt Zeki. :yoparty

zeki: Du fick ingen bild på en lila/svart ZZR600 va. vore kul å se sig själv även ifall den inte är i toppklass som de andra bilderna är.

Jag ska ta honom i örat nästa gång vi ses. Jag vet ju att du inte gillar att stå i ytterkurva. Men nu när du flyttat dit så skall vi ju inte skrämma bort dig. Jag gillar verkligen bilderna tagna från yttern, snett framifrån. Du har lyckats bra här.
Grymt Zeki. :yoparty

Det är bra ta han i örat lite :P
Ja några bilder till från yttern hoppas vi att det hinns med innan säsongen är över.

Roligt att träffas och se vem som står bakom kameran...och tack för fina bilder igen!!

Detsamma!
Och på söndag hoppas vi blir ännu fler bilder då är det tänkt med en heldag på bulten lite olika ställen inte bara fotokurvan.

Last edited:
Det är bra ta han i örat lite :P
Ja några bilder till från yttern hoppas vi att det hinns med innan säsongen är över.

Detsamma!
Och på söndag hoppas vi blir ännu fler bilder då är det tänkt med en heldag på bulten lite olika ställen inte bara fotokurvan.

När på söndag? Jag läste nått om muffins.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!