Bulten 090910

Japp det va mig han körde om, det vore skoj att se bilden, men den får väl piloten släppa själv om han känner för det,
skönt att det gick bra efter omständigheterna

Helt upp till honom...

Varje gång jag ser bilden vrider jag mig i soffan av obehag! Sånt äckligt ljud när hojar lowsidar, det här KRAXSHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! :S:S:S

Helt upp till honom...

Varje gång jag ser bilden vrider jag mig i soffan av obehag! Sånt äckligt ljud när hojar lowsidar, det här KRAXSHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! :S:S:S

Mmm jag hörde det ljudet me,
(Det kanske betyder att jag måste skaffa fetare ljuddämpare som låter mer :D )

Var de dig han körde om? Jupp jag knäppte en bild precis när däcket stack med fullt styrslag men den bilden har bara jag och piloten upp till honom om han vill posta. Jo det såg rätt så illa ut men han klara sig mirakulöst bra ändå killen hade änglavakt!

Pic, or it didn't happen... :hihi

Efftersom du har spammat sönder varenda fottråd på forumet tycker jag att det börjar bli dags att du slänger ut dina bilder med. De är redan gamla nu.

När var du där!?

Jag hörde att nån HighSida Fotokurvan/Crashkurvan idag! :S

Last edited:
Riktigt schyssta pics :tummenupp
Undra om det är dags att tvätta hojen, tycker alla andras hojar "glänser" mer än min :)

Edit; vad är CR2 för något?

CR2 (proffsen här vet nog mer, men jag tror att det är camera raw) är det format kameran lagrar bilder i (eller bör göra det)utan att JPEG komprimera. Bilderna blir mycket stora men det är vad jag förstår ingen komprimering och är perfekt format för bearbetning av bilden i typ Photoshop eller Lightroom om man använder det. Den bild kan vara kanske 13 Mb då.

Last edited:
Back