Bulten 090910

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Tjejens 3:e fotodag med en annan kamera än mobil i handen....Picasa sabbar ju kvalitet rejält men med tanke på hur många bilder hon tagit är jag faktiskt stolt !

http://picasaweb.google.com/Foxxan/Bulten090910Publik#

CR2 finns för de som skulle vilja ha. Kom gärna med feedback, hon verkar ha betydligt mer talang än jag för detta...:tummenupp

Last edited:
När var du där!?

Jag hörde att nån HighSida Fotokurvan/Crashkurvan idag! :S

Du ser inget samband ;) Du ligger ju iallafall inne med "pic of the year" :yoparty

Äh fan, Magen vrider sig varje gång jag ser den bilden och så hör man det där ljudet, ALLA vi vet vilket jag menar... Kraaacxsssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! *ryser i kroppen*

Du ser inget samband ;) Du ligger ju iallafall inne med "pic of the year" :yoparty

Dagen efter första gången jag valde att inte knäppa med mina 400 mm (objektiv då) uppifrån krönet stod min tjej (och jag) och hon övade med kameran och en kille gick av på exakt samma ställe..och hamnade på mer eller mindre exakt samma buske och missade mer eller mindre exakt samma vassa pinnar. Jag tror att jag vet vem det var 1:a dagen men det var läskigt att se andra dagen samma sak. Inget på vägen var fel.

Riktigt schyssta pics :tummenupp
Undra om det är dags att tvätta hojen, tycker alla andras hojar "glänser" mer än min :)

Edit; vad är CR2 för något?

Last edited:
Dude oddsen att man knäpper bilden jag fick är lika stor som att bli träffad av blixten... Bröst kan man fota o leka med när som helst!

Är det den avåkningen som skedde precis framför mig som du fick på bild?
Såg rätt läbbigt ut när det släppte

Är det den avåkningen som skedde precis framför mig som du fick på bild?
Såg rätt läbbigt ut när det släppte

Var de dig han körde om? Jupp jag knäppte en bild precis när däcket stack med fullt styrslag men den bilden har bara jag och piloten upp till honom om han vill posta. Jo det såg rätt så illa ut men han klara sig mirakulöst bra ändå killen hade änglavakt!

Var de dig han körde om? Jupp jag knäppte en bild precis när däcket stack med fullt styrslag men den bilden har bara jag och piloten upp till honom om han vill posta. Jo det såg rätt så illa ut men han klara sig mirakulöst bra ändå killen hade änglavakt!

Japp det va mig han körde om, det vore skoj att se bilden, men den får väl piloten släppa själv om han känner för det,
skönt att det gick bra efter omständigheterna

Back