Bulten 09-09-20

Mina bilder:)
DSC_6332.jpg

resten här
http://s630.photobucket.com/albums/uu30/Tobbe-yamaha/bulten 09-09-20/

Snyggt Tobbe:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Var är det för dåre som åker i jumpadojor?

najsnajs!!! ingen som fick med en svart daytona 675? ett blont huvud stack upp precis när jag passerade typ 15-16!

hehe ni var några fotografer i kurvarn i dag :D

Vem var det som stod i innerkurvan (mot Tungelsta) iförd ett vitt linne :va

Blev det nån bild på en vit gammal SRAD med TILL SALU och ett mobilnummer skrivet över det svarta kåpglaset.....

Just det ja - Grymma Bilder alla :tummenupp

Ingen som fick bild på mig? Åkte på en silver bmw gs650f -08. Sturpen Mc på ryggen. Svart klädsel och hjälm.

Körde med en polare som åkte på en röd cbr 600.

najsnajs!!! ingen som fick med en svart daytona 675? ett blont huvud stack upp precis när jag passerade typ 15-16!

hehe ni var några fotografer i kurvarn i dag :D

Det va mitt blonda huvud men jag har inte fixat bilderna ännu o räkna inte med några underverk för jag har aldrig tagit i en kamera förut.

Vem var det som stod i innerkurvan (mot Tungelsta) iförd ett vitt linne :va

Blev det nån bild på en vit gammal SRAD med TILL SALU och ett mobilnummer skrivet över det svarta kåpglaset.....

Just det ja - Grymma Bilder alla :tummenupp

Det va jag i det vita linnet. :)

Det va mitt blonda huvud men jag har inte fixat bilderna ännu o räkna inte med några underverk för jag har aldrig tagit i en kamera förut.

Det va jag i det vita linnet. :)

Blev det nån bild ? -behöver ju nåt i annonsen :D:D

Tack för att ni står där,snart borde väl Rosenhillcafeèt öppna en filial i fotokurvan....

Blev det nån bild ? -behöver ju nåt i annonsen :D:D

Tack för att ni står där,snart borde väl Rosenhillcafeèt öppna en filial i fotokurvan....

Jag tänkte att jag skulle ha ett bord där med saft och bullar till nästa sommar. ;)

Jag har inte gått igenom alla NIOHUNDRA bilder ännu så vi får se...jag är nybörjare så förvänta er inga underverk. :)

Jag tänkte att jag skulle ha ett bord där med saft och bullar till nästa sommar. ;)

Jag har inte gått igenom alla NIOHUNDRA bilder ännu så vi får se...jag är nybörjare så förvänta er inga underverk. :)

Nash syndromet? Dom kommer nästa vecka :arsele

Whats the så att säga outcome av att stå och ta niohundra bilder på okända motorcyklister i samma kurva? Sälja bilderna? Knappast..

Jobba sverige ur krisen istället:) fattar inte helt och hållet behållningen..

900 bilder !:tummenupp:tummenupp

Helt fantastiskt,jag som är skitgammal tycker det är en jävla tur att vi är i den digitala tidsåldern - fatta att kliva in hos fotolabbet med 25 filmrullar à 36 bilder = Lyxfällan diRecKt :D

Whats the så att säga outcome av att stå och ta niohundra bilder på okända motorcyklister i samma kurva? Sälja bilderna? Knappast..

Host Host, ja har så jävla mycke pengar så det e svårt o tjäna mer... :tuttar:D

då kan det va kul o få se nån bild i mellan åt :banana

Det är ett fritidsintresse, dels är det kul att träffa likasinnade dels lär man sig saker och blir bättre. Vad gör du på din fritid sa du? Varför gör du det? Vad är behållningen av det? Jobba sverige ur krisen istället.

Nash syndromet? Dom kommer nästa vecka :arsele

I Nash fall berodde det på att han behövde en kvinnas hjälp (pekar på sig själv) med att få in bilderna i datorn, i mitt fall beror det på att jag jobbar idag och har 900 bilder att gå igenom när jag kommer hem och sen ska det stämplas och fixas o läggas upp...men här kommer en som smakprov. :)

Bifogat

• Hund på Hoj.jpg
    Hund på Hoj.jpg
    248.2 KB · Visningar: 62
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden