Bulten 09-05-03

Kanon grabbar & ev tjejer som fotade idag.

Du Tommy-L det kommer jag lovar dig, det är träning som gäller & sommaren har inte början ännu!:tummenupp

Kanon grabbar & ev tjejer som fotade idag.

Du Tommy-L det kommer jag lovar dig, det är träning som gäller & sommaren har inte början ännu!:tummenupp

jepp träning behövs. synd bara att man han fotta 7 bilder sen börja grabben och tanten pipa så man fick åk.

Last edited:
IMG_6111.JPG

IMG_6046.JPG

:rofl :rofl :rofl

ja han om någon borde ju veta hur en fin bild ser ut - han är ju med på80-85% av alla bilder,tältar han nånstans längs bulten ???:confused:

När vi kom i morse var han redan där på rosenhill. Tror han bor i källaren på fiket...

:rofl :rofl :rofl

ja han om någon borde ju veta hur en fin bild ser ut - han är ju med på80-85% av alla bilder,tältar han nånstans längs bulten ???:confused:

När vi kom i morse var han redan där på rosenhill. Tror han bor i källaren på fiket...

Notera kära medlemmar på SH att så här bittra och avundsjuka blir man av att åka sukisuki, speciellt 750. Undra om det är nått mindervärdeskomplex?:va

Och om ni verkligen undrar så bor jag faktiskt på Bed n' Breakfastet:rolleyes:

var det inte även någon som hade spännt upp en rosa tråd över vägen också?

var ju lagom spännande och åka då..

var det inte även någon som hade spännt upp en rosa tråd över vägen också?

var ju lagom spännande och åka då..

Nja det där var nog ingen fara...Det var ingen som hade spännt upp den över vägen utan det var spännt mellan 2 träd vid sidan av vägen och sen antagligen blivit löst eller nåt. Höll på att fastna i det sj men det hade inte hänt så mycket tror jag då tråden såg tunt och klent ut....

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...