Bulten 080813

Måste bildena hamna här bara för att någon fotar ?

Intressant .. just detta diskuteras ju i en annan tråd .. ;)
 
Just det , stressputtar,,jag fick inte ledigt från jobbet för att fixa det tidigare:tungan :arsele ..kommer strax , 30 min eller så :D

Äh det är ju för dåligt!! Vad har din chef för prioriteringar?? :va :tungan
Hann aldrig stanna och säga hej igår... tar det nästa gång!! :tummenupp
 
Snygga bilder .. ett tips .. pandra sidan den lilla infarten där du stog finns en betongbrumm med lock som går bra att stå på om man vill stå i innern :tummenupp:
 
Tack Gubblasse! Ja å polarn åkte ju å jaga varandra som katten å råttan men lite mer mellanrum ska vi nog kunna erbjuda nästa gång! Det blev faktiskt några riktigt bra bilder på mig å min RS:tummenupp

BRA JOBBAT! :)
 
Fy fan vilka snygga bilder Lasse!!:tummenupp :tummenupp Du hade lite att göra va?:D

Bulten är jävligt rolig att köra, men ni, fotograferna, gör den minst dubbelt så rolig. Så därför, ett stort TACK till alla er fotografer som engagerar er och tar bilder:tummenupp
 
Fy fan vilka snygga bilder Lasse!!:tummenupp :tummenupp Du hade lite att göra va?:D

Bulten är jävligt rolig att köra, men ni, fotograferna, gör den minst dubbelt så rolig. Så därför, ett stort TACK till alla er fotografer som engagerar er och tar bilder:tummenupp

Tack för uppskattningen, :)
Ja , det var absolut den "stressigaste" dagen på Bulten. Undrar om alla känner av höstens antågande och känner lite panik,,gör inte det , köp dubbdäck :D
 
Snygga bilder .. ett tips .. pandra sidan den lilla infarten där du stog finns en betongbrumm med lock som går bra att stå på om man vill stå i innern :tummenupp:


Asså .. man kan tro att jag va full men icke ..

Det ska vara "på andra sidan vägen finns en betongbrunn". Och då menar jag infarten du stog på när du tog bild 39 :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top