Bullshit/övrigt

Om nån är sugen så finns det bilochsläp-biljett tors 11:05 och hem sön 08:50, 1948 spänn :)

Eller så kan du kalla honom myggan..

kalla mig vad du vill.. men myggorna var fan inte å leka med.. dom sög inte blod utan tog stora tuggor...
Så här ser mina 2 minsta sår ut ovanför hälen. Svullet nå så in i helvete.. har 8 såna på höger ben, 2 på vänster..
Så i morse va jag till läkarn och fick pencillin..
hoppas jag får på mig stövlarna snart..
varning för Nasty shit..

Bifogat

• mygga.jpg
    mygga.jpg
    237.2 KB · Visningar: 49
Last edited:
de har befruktat dig! de har inte tagit dig i 2:an utan fixat egna hål. bara de inte la ägg....sett skitäCkLiGa klipp på youtube.

krya på dig!

kalla mig vad du vill.. men myggorna var fan inte å leka med.. dom sög inte blod utan tog stora tuggor...
Så här ser mina 2 minsta sår ut ovanför hälen. Svullet nå så in i helvete.. har 8 såna på höger ben, 2 på vänster..
varning för Nasty shit..

Dude!! Det där var fan inte o leka med.. Men vad ger de dig för pencillin? Typ sånt de ger till hästar o skit eller? Alltså med tanke på din storlek...

varning för Nasty shit..

Satan i gatan!!!! Såg inte så trelvigt ut det där. :brinnerup

Nån som vill tjäna lite pengar på lördag morgon?

Det är en kille som ska skjutsas från hässelby till bromma 06.00, det är hans svensexa och hans bror önskade en mc förare som ska lämna över en lapp och köra honom. Ingen vannsinesfärd utan bara som transport.

OM 24 timmar springer man på stockholms gator!!!
Kom in och skrik på mig så ja orkar alla 42.195 m. :gnissla

Jag skall sparka på X3M sen, jag står som funktionär och leder dom handikappade från mål till Östermalms IP efter loppet.

Ja fan grattis Croc :tummenupp:banana

Och grattis till X3M som oförskämt pigg ut efter 4.2mil på Sthlm's vägar :yoparty:Bugar

Back