Bullshit/övrigt

Ni verkar ha kul här på "forat" ! Får man som ny "streetåkare" va me å leka? Men nu jävlar ska de blandas en till gin o gt!! Tjopp.

Du är välkommen o hänga med :tummenupp

Håll koll i trådarna när vi ska ut o köra helt enkelt, men onsdagar o lör-sön brukar det alltid vara nån av oss ute o gasar lite..

Skål vare!

Annars gäller det som Skåne sa (om ni förstår det med hans dialekt) :arsele

Det är han som ligger framför på filmen o du som kommer till vänster i lugnt tempo på varvstopp.

[YOUTUBE-ID]4aJuuJ-li1I[/YOUTUBE-ID]
Man märker att du inte kör över din förmåga :tummenupp :arsele

Bullysmile: Fick du med några bra filmsnuttar? Skulle vara kul att se!

Mvh Pippi

Bullysmile: Fick du med några bra filmsnuttar? Skulle vara kul att se!

Mvh Pippi

Hej!

Kameran hade fuckat ur så alla filmklippen hade fuckat ur oc visade error när jag försökte kolla på dem, Så bortagna då det inte var super intressanta klipp.

Det är han som ligger framför på filmen o du som kommer till vänster i lugnt tempo på varvstopp.

[YOUTUBE-ID]4aJuuJ-li1I[/YOUTUBE-ID]
Man märker att du inte kör över din förmåga :tummenupp :arsele

Visst! en fin raka och av misstag lite väl låg växel påväg ner från slangen så går varvstoppen in, shit jag kör verkligen över min förmåga:Bugar men sorry om du fick byta kallingar:krama

Last edited:
Visst! en fin raka och av misstag lite väl låg växel påväg ner från slangen så går varvstoppen in, shit jag kör verkligen över min förmåga:Bugar men sorry om du fick byta kallingar:krama

Kör över din förmåga eller inte... Du behärskar inte konsten att åka på bakhjulet, det är ett som är säkert...
Ett sånt misstag gör man inte annars.. Och jag menar inget illa med det jag säger utan det är ren fakta...

Kör över din förmåga eller inte... Du behärskar inte konsten att åka på bakhjulet, det är ett som är säkert...
Ett sånt misstag gör man inte annars.. Och jag menar inget illa med det jag säger utan det är ren fakta...

Alla är vi duktiga på olika saker här i världen, du är säkert en av världens bästa bakhjulsåkare, troligtvis en av världens bästa förare överhuvudtaget som aldrig gör misstag, grattis jag är glad för din skull.

Däremot verkar du sakna all form av social förmåga. Blir du inte tillfrågad om att kommentera andras körning, så är det bättre att vara tyst eller rättare sagt håll käften tills du blir tillfrågad. Ingen gillar en besserwisser. Du kommer garanterat få problem om du fortsätter kommentera hur alla andra kör.
Lämna vårt forum nu, ingen vill ha dig här, du skapar bara dålig stämning

Last edited:
Alla är vi duktiga på olika saker här i världen, du är säkert en av världens bästa bakhjulsåkare, troligtvis en av världens bästa förare överhuvudtaget som aldrig gör misstag, grattis jag är glad för din skull.

Däremot verkar du sakna all form av social förmåga. Blir du inte tillfrågad om att kommentera andras körning, så är det bättre att vara tyst eller rättare sagt håll käften tills du blir tillfrågad. Ingen gillar en besserwisser. Du kommer garanterat få problem om du fortsätter kommentera hur alla andra kör.

Instämmer till fullo !!

bye bye "Mad_skillz"

Jag är inte spec bra på att slanga och jag är inte heller spec snabb elelr bra på att att åka fort...
Det har jag aldrig sagt och kommer aldrig att säga heller... Det är ren fakta bara...
Och det är heller inget fel med att vara dåligt på slanga eller att åkafort...

Men ta inte allt jag säger på så stort allvar måste få skoja lite mer er utan att ni ska börja hänga läpp och tjura tycker ni verkar ha lite dålig attityd, slappna av lite vafan och ta inte allt så allvarligt! :tummenupp

Bully: Jag skoja bara lite med dig och det helt ok att du skojar tillbaks också men efter som du/ni verkar ta så illa upp och det bara blir massa onödigt tjafs ist för skoj så får du hänga på ut och ta en bira nån kväll!
Men ryck upp dig och ta inte det jag skriver på allvar så slipper vi onödigt tjafs!

Och till mig själv, jag ska lämna er ifred om det är det ni vill så vi slipper onödigt tjafs detta är trots allt eran del av forumet och det respekterar jag! :krama

Back