Bullshit/övrigt

he he he de har jag oxå när det gäller den varan ... :hihi ganska många faktiskt men alla innehåller tändstickor......:D

Och vid en del tillfällen är omgivningen ganska glada över att du inte röker eller vanligtvis bär tändstickor...

aiiight! nu när vintern är runt hörnet så är det dags för mig att lite sent som vanligt börja leta vinterförvaring för hojen. någon som har plats eller tips? typ billigt alt. gratis! ;) Gärna där jag kan komma åt den någon gång under vintern för eventuell yttligare pimpning! PM:a gärna!

SSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKK

va trist det är utan hoj åka i veckorna..
Tur skåne har donat så vi kan smiska lite grus...

SSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKK

va trist det är utan hoj åka i veckorna..
Tur skåne har donat så vi kan smiska lite grus...

Tog järnet till jobbet igår, ingen njutning direkt. Blir nog inte många mil till iår......
Vad har han nu varit o kööööpt?

Skåne för satan, berätta nu pojk!

Tog järnet till jobbet igår, ingen njutning direkt. Blir nog inte många mil till iår......
Vad har han nu varit o kööööpt?

Skåne för satan, berätta nu pojk!

KTM 450 EXC -03 lv-reggad. Tror det var ett ok köp, har typ gått ingenting sen ny, han jag köpte den av hade köpt den av sin granne o sen i princip inte hunnit köra pga husbygge osv.. Mr Thörn följde med som expert o tyckte nog det var ok också :)

Ja fan benny vi får ta en eller ett par dagar under vintern på mälaren om det blir en bra vinter. Jag är på, Skåne och om du är sugen :) hoppas det är fler som skaffar isdäck så ska det brazzas som satana på jevla sjon!

Jag körde min till sista vilan igår! Hämtas ut i vår nyservad, nyreparerad och nydäckad, sen blir det en ny lång sommar helt utan strul!

KTM 450 EXC -03 lv-reggad. Tror det var ett ok köp, har typ gått ingenting sen ny, han jag köpte den av hade köpt den av sin granne o sen i princip inte hunnit köra pga husbygge osv.. Mr Thörn följde med som expert o tyckte nog det var ok också :)

Härligt, verkar var ett bra köp.
Kul som fan med en gruspiskare ju :tummenupp
Ett par motard däck till den till våren så blir det ett jävla åka av på rörken :)

Härligt, verkar var ett bra köp.
Kul som fan med en gruspiskare ju :tummenupp
Ett par motard däck till den till våren så blir det ett jävla åka av på rörken :)

Jo, kommer man över ett set motardhjul så kan nog det vara fan så kul på Rörken/Tuvis. Får se vad som poppar upp på Blocket under vintern :)

fan ett set michelin pilot road 2ct på ebay för 2400kr men de skickar inte till sverige :(

ja även jag körde hoj till jobbet idag! har iofs bara max 2 km att köra men ändå! :tummenupp

Back