Bullshit/övrigt

De e en grej mellan mig o Hasse men det var förut

Fyfan nöden har ingen lag har man ju hört men det där är ju fan värre än värst...det förklarar varför du hade detta paket under sadeln när vi var hos thörnan...vågade inte fråga bara

Bifogat

• img_Xyloproct.jpg
    img_Xyloproct.jpg
    108.7 KB · Visningar: 40
Fyfan nöden har ingen lag har man ju hört men det där är ju fan värre än värst...det förklarar varför du hade detta paket under sadeln när vi var hos thörnan...vågade inte fråga bara

Nä, de e mycket du inte vågar.

Lev livet nu istället, så kanske du också lär dig att njuta :D

Jävla piss och skit väder... uschhh,,, men WTF de e höst nu,,,

Börjar nog riva lite i hojen nu.. så det blir väl inge mer åka för mig iår..

Blir ingen kondens när den är tom + jag har varmt i mitt garage....
Sen har jag en plan därför vill jag ha ut bensinen.

he he he de har jag oxå när det gäller den varan ... :hihi ganska många faktiskt men alla innehåller tändstickor......:D

En underbar Måndag morgon historia:

Så åker man fridfullt till jobbet trafiken är normal och frisk ute, ler och körförbi bilarna i bussfilen på Ulvsundavägen. Kommer fram till rödljuset korsningen drottningholmsvägen.

Står längstfram och ser bilarna swicha förbi, de som fångar mitt öga är bengensmålade bil som kommer ifrån Alvik, han åker fram och skall svänga vänster ... men va fan gör han ??
Han bränner för rött !!!!!!

Ensam i bilen inge blå blink, får vänta några bilar innan han kan tränga sig fram och då blir det grönt för oss.
Och gissa vad puckot skall åka ????

Han svänger ju för fan upp första höger upp på vägförhöjningen mot kakelvaruhuset, bilstereobutiken och Volvia.
När han står snällt och väntar på att kunna köra upp för alla cycklister så åker jag förbi TOKGASAR visar de berömda och Wheeilar för att visa honom min uppskattning. :hihi

Ja puckot inser väl att det är ingenting han kan göra åt men va fan man bli ju så jävla sur.
Hade jag haft hjälmkamera hade inte han haft KK längre.
Oj vilken respekt man får för dem.

NOT !

En underbar Måndag morgon historia:

Så åker man fridfullt till jobbet trafiken är normal och frisk ute, ler och körförbi bilarna i bussfilen på Ulvsundavägen. Kommer fram till rödljuset korsningen drottningholmsvägen.

Står längstfram och ser bilarna swicha förbi, de som fångar mitt öga är bengensmålade bil som kommer ifrån Alvik, han åker fram och skall svänga vänster ... men va fan gör han ??
Han bränner för rött !!!!!!

Ensam i bilen inge blå blink, får vänta några bilar innan han kan tränga sig fram och då blir det grönt för oss.
Och gissa vad puckot skall åka ????

Han svänger ju för fan upp första höger upp på vägförhöjningen mot kakelvaruhuset, bilstereobutiken och Volvia.
När han står snällt och väntar på att kunna köra upp för alla cycklister så åker jag förbi TOKGASAR visar de berömda och Wheeilar för att visa honom min uppskattning. :hihi

Ja puckot inser väl att det är ingenting han kan göra åt men va fan man bli ju så jävla sur.
Hade jag haft hjälmkamera hade inte han haft KK längre.
Oj vilken respekt man får för dem.

NOT !

Nä men oj. hur kunde du göra nåt sånt? det är nog dags för dig att gå i kyrkan min vän... (så skulle Zids farmor ha sagt..)

Back