Bullshit/övrigt

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
tjena pat, är du tillbaks?

kollat in lite olika hojar, men gsxr k5 k6 har man alltid varit sugen på men får se, svenska banor räcker det gott och väl med en 600 så gillar äve r6 06-10 skarpt.

kom hem idag! 770 mil, 16 länder och 5 veckor senare! :näsblod

R6 skulle jag nog kanske bli lite knäpp på pga avsaknaden av bottendrag. fast jag har aldrig provat en så jag kanske inte borde snacka för mkt. jag tänker t.o.m. i motard-banor men misstänker att avsaknaden av toppfart kan bli ett problem. börjat snegla lite på Z750... vet ju vissa som skulle rekommendera en sådan! :)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
kom hem idag! 770 mil, 16 länder och 5 veckor senare! :näsblod

R6 skulle jag nog kanske bli lite knäpp på pga avsaknaden av bottendrag. fast jag har aldrig provat en så jag kanske inte borde snacka för mkt. jag tänker t.o.m. i motard-banor men misstänker att avsaknaden av toppfart kan bli ett problem. börjat snegla lite på Z750... vet ju vissa som skulle rekommendera en sådan! :)

Fy fan vad nice, kommer väl upp lite bilder senare antar jag så får väl hålla utkik efter de.

jag tror nog du kommer bli riktigt nöjd med en z750. en riktig bra allaround hoj.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Fy fan vad nice, kommer väl upp lite bilder senare antar jag så får väl hålla utkik efter de.

jag tror nog du kommer bli riktigt nöjd med en z750. en riktig bra allaround hoj.

jodå, slänger väl upp nångång i veckan! har ett gäng videos tagna med gopron också! bl.a. när vi var tvugna att köra genom översvämningarna och över jordskreden i rumänien! det var äventyr det! heeelt galet. :näsblod

jo kanske det, får väl prova. jag hoppas ju på att den kanske är lite billigare att försäkra men förmodligen är skillnaden liten från min som ändå är överkomlig för en sådan hoj. aja får se, kanske får ta å provköra lite. skulle kunna tänka mig en street triple men det är svårt att hitta billiga sådana pga att de är så nya.
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
när fan ska vi få till en bra körning med så många Sfsare som vi bara kan dåå???

Ska vi boka en kräftskiva eller?????? fukkoz

Nästa vecka börjar väl de flesta komma tillbaka från ledigheter, så varför inte boka in en lördag o ta en riktigt skön långtur som vi gjort tidigare år?

Helgen 14-15/8 är jag på bröllop i Skåne, annars är jag ledig o sugen på långtur!

Kräftskiva ute hos dig Thörn, jag är på:yoparty:yoparty
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Jaha tillbaka till verkligheten från en Röjjig rolig bad/lek vecka med Zid och zid jr..

Lycka till i kväll ziddan...

1 vecka kvar på semestern!!!!!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
i

Hej pojkar!!

Länge sedan jag hälsa på er nu, länge sedan jag var på Sh överhuvudtaget. Hur många är ni i er klubb nu?

Vi kommer att ha party i sommar (aug) & biljetter har släppts nu, begränsat antal platser. Skulle iaf vara skoj om ni var med. Knas & snälla Rickard var med i somras på vår fest, som då var impulsiv & väldigt oplanerad, ändå hade vi liveband, bjöd på hamburgare, bål & körde fem-kamp mm. Denna gång kommer kalaset att kosta hela 100 kr & Defueld kommer att lira, inte bara akustiskt som sist.

Kolla deras hemsida www.defueld.se & få ett smakprov på http://www.youtube.com/watch?v=vthfcu3lpJ0

Enjoy =)

P.S pm.a för mer info & sprid inte detta utanför er klubb. Vi vill inte ha oanmälda in på festen.

///Ullis

Ingen som hade tänkt komma utav er? Nu är det snart dags, på lördag smäller det :) Oavsett väder blir det kalasbra då vi kan vara inomhus ifall det regnar.

Hör av er snarast ifall någon är intresserade då vi har enstaka biljetter kvar & några återbud.

Ullis
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Hej pojkar!!



Länge sedan jag hälsa på er nu, länge sedan jag var på Sh överhuvudtaget. Hur många är ni i er klubb nu?



Vi kommer att ha party i sommar (aug) & biljetter har släppts nu, begränsat antal platser. Skulle iaf vara skoj om ni var med. Knas & snälla Rickard var med i somras på vår fest, som då var impulsiv & väldigt oplanerad, ändå hade vi liveband, bjöd på hamburgare, bål & körde fem-kamp mm. Denna gång kommer kalaset att kosta hela 100 kr & Defueld kommer att lira, inte bara akustiskt som sist.



Kolla deras hemsida www.defueld.se & få ett smakprov på http://www.youtube.com/watch?v=vthfcu3lpJ0



Enjoy =)



P.S pm.a för mer info & sprid inte detta utanför er klubb. Vi vill inte ha oanmälda in på festen.



///Ullis



Ingen som hade tänkt komma utav er? Nu är det snart dags, på lördag smäller det :) Oavsett väder blir det kalasbra då vi kan vara inomhus ifall det regnar.



Hör av er snarast ifall någon är intresserade då vi har enstaka biljetter kvar & några återbud.



Ullis

blir inget festande här iaf, ska flytta
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top