Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Finns det någon vänlig själ som kan hyra/låna ut sin Bullet Cam 23-28 maj. Skall ner till Nürburgring och filma lite. Då man inte får filma öppet, så måste jag ha tag i en BC.
Mvh//ZS
Mvh//ZS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få hyra min asdyrt .... typ duppla nypriset .....Zilversurfer skrev:2155689Finns det någon vänlig själ som kan hyra/låna ut sin Bullet Cam 23-28 maj. Skall ner till Nürburgring och filma lite. Då man inte får filma öppet, så måste jag ha tag i en BC.
Mvh//ZS
Mr K skrev:2155764Du kan få hyra min asdyrt .... typ duppla nypriset .....![]()
Det e lungt ..... you break you buy new ....
Har du kamera med analog in?
alles gut ... A-torp fre lör och STCC på sön ....Zilversurfer skrev:2155890Skall höra, det är Johans (aprilia). Det hade varit riktigt j-a schyst..Jag ringer dig i helgen.
Mvh//D
Hoj-ta till så kastar jag in den i packningen, vi kör ner mot Ringen den 22 maj, ska bli kul att smiska lite ring igen.Zilversurfer skrev:2155890Skall höra, det är Johans (aprilia). Det hade varit riktigt j-a schyst..Jag ringer dig i helgen.
Mvh//D
GSXR1100R skrev:2167008Banan är öppen mellan 08.00-19.30 både torsdag 25/5 och fredag 26/5, lördag och söndag har samma tider men då brukar det vara mycket trafik.
GSXR1100R skrev:2166034Hoj-ta till så kastar jag in den i packningen, vi kör ner mot Ringen den 22 maj, ska bli kul att smiska lite ring igen.
Vilket hotell ska ni bo på?Zilversurfer skrev:2167016Japp, vi skall också köra 25-26/5..ska bli så jäkla kul.
Vi hittar inte att det finns analog ingång i Johans kamera,
en Panasonic ???-GS10. Det är den där lilla pytte kameran![]()
GSXR1100R skrev:2167149Vilket hotell ska ni bo på?
http://www.cyberphoto.se/pana/gs10.phpZilversurfer skrev:2167016Japp, vi skall också köra 25-26/5..ska bli så jäkla kul.
Vi hittar inte att det finns analog ingång i Johans kamera,
en Panasonic ???-GS10. Det är den där lilla pytte kameran![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |