Bullerintyg??

Goober

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2004
Hoj
yzf450
Hejsan hej!!

Är det nån som vet om yamaha har något bullerintyg till en wr400f -98, och vart man får tag på det??

Tack på förhand!!

//Tomas

Goober skrev:
Hejsan hej!!

Är det nån som vet om yamaha har något bullerintyg till en wr400f -98, och vart man får tag på det??

Tack på förhand!!

//Tomas

Förslagsvis frågar du en Yamahahandlare.

Goober skrev:
Hejsan hej!!

Tack på förhand!!

//Tomas

Ring Yamaha Sverige och sök Jörgen Henriksson han kan nog hjälpa dig med intyyget. Efter lite fixande lyckades han fixa ett korrekt intyg till mig.

Jag regbesiktiagade min WR400 -00 för en månad sen (med yamahas lansvägskitt på). I det stora hela var det inga problem att regga den men för att få intyg från Yamaha Sverige va jag tvungen att visa upp hojen för en Yamma åf så dom kund godkänna LV-kittet. Efter det fick jag intyg för bla bulle skickat till mig från Yamaha.
Dessvärre hade inte killarna på Yamaha Sverige någon vidare koll på vad som skulle stå på intyget så när jag va och reg besiktigade hojen fick jag nerslag pga att integet va fel utfärdat. Räckte med att jag fick se till att Yamaha skrev om intyget så som bilprovningen ville ha det och skicka det till besiktningsstationen för att jag skulle vå godkänt. :)

/Magnus

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back