Bulle?

All vedon var slut så jag blev tvungen att ta bletterna. Tjejen undrade varför jag inte tog samma rin som förra gång istället. :yoparty

Nästan misshandel

Jag tycker att det nästan handlar om psykisk tortyr att TVINGA oss stackare att äta bullar när vi egentligen vill snacka på sporthoj.

Att sen inte ens förbereda oss stackare på detta problem gör det ännu värre. Tur att man har Findus frysta bullar i frysen.

och vad har det här med MC-relaterade saker att göra? :corn

passar kanske bättre i OT eller nåt....

håkan skrev:
och vad har det här med MC-relaterade saker att göra? :corn

passar kanske bättre i OT eller nåt....
Tråden startade faktiskt där, studsade till en minut i Stulet/upphittat och landade sedan här :va

Jag hade precis formatterat hårddisken. Telefonen funkade inte (BBB IP) eftersom nån klant som bygger rondeller hade grävt lite för djupt. Tjongade igång datorn och allt gick skitseegt (rondellbyggaren igen?), msn, spray, ja ALLT! Lugnade mig och klickade in på sh.com. Fick rådet att ta en BULLE!!!

Gick och lade mig.

Kanelbullar med kalles kaviar på är gott!

Vandringstråd? :va

ft skrev:
Kanelbullar med kalles kaviar på är gott!

Vandringstråd? :va

Du har inga smaklökar! :fakta

Jag åt choklad istället. Vem fan vill ha bullar när man kan äta choklad?! :banana

Syss skrev:
Du har inga smaklökar! :fakta

Prova!

Vi fick kanelbullar varje kväll i Karlsborg. Det fanns mängder av sådana där småtuber med kaviar.

Gissningsvis så hade vi lite saltunderskott de flesta kvällar, måste prova och se hur det smakar nu. :)

Vårrullar med surströmming(hela såklart!) å senap!! Sköljes ner med pungvarm apelsinjuice.. Yummy!!!

ft skrev:
Prova!

Vi fick kanelbullar varje kväll i Karlsborg. Det fanns mängder av sådana där småtuber med kaviar.

Gissningsvis så hade vi lite saltunderskott de flesta kvällar, måste prova och se hur det smakar nu. :)

Nej tack, vem ska ta hand om Ursula om jag dör? :7peta

Back