mupp_virus
Medlem
hej jag funderar på att köpa en Bull 250cc Motard från http://www.motorhandel.se/index.php?act=viewCat&catId=3
så min fråga är om det är något att ha eller om det bara är skit?
OBS jag ska ha den som en pendelhoj till skolan och längre sträckor som e ca 20 mil.
mvh victor
så min fråga är om det är något att ha eller om det bara är skit?
OBS jag ska ha den som en pendelhoj till skolan och längre sträckor som e ca 20 mil.
mvh victor