Bugeyes!!

Ett par sånna där kommer garanterat att ge en hel del kommentarer iaf =)
 
ha ha.. dom sitter ju med små sugkoppar. hur stor är chansen att dom sitter kvar när man paserat 200km/h. ungefär 0% skulle jag gissa på.
 
smiler skrev:
Nänä!! Tejp ere la.......... klarade tydligen 120mph utan att vika in sej....

ok tejp. jag tyckte att det såg ut som sugkoppar.

120 x 1,6 = 192km/h

det är inte mycket. jag tror lätt att dom viker sig när man kör 200+
 
Skulle inte sätta sådana på min hjälm ens om jag fick betalt för det....PINSAMT
 
bmwjohan skrev:
ok tejp. jag tyckte att det såg ut som sugkoppar.

120 x 1,6 = 192km/h

det är inte mycket. jag tror lätt att dom viker sig när man kör 200+

Är inte det bara bra då? I 200+ behöver man dem inte ju! :D
 
Hjälmen rör ju en del på sig av fartvinden när man kör, ser man något då tro?

Man kan ju iofs tycka att de inte borde lansera en produkt som är helt värdelös och inte fyller sitt syfte men det har ju onekligen skett tidigare i världshistorien :näsblod
 
smiler skrev:
Va tror ni om dessa? Ett alternativ om man inte vill ha speglarna kvar.... hehe om man vågar *s*...
Bugeyes

Ja, vad är fulast? Speglar på hojen eller speglar på hjälmen? Dessutom, det här låter ju föga förtroendeingivande: "BUGEYES' are made with a optical glass mirror for clarity. This mirror could shatter if struck with a sharp instrument or a hard blow. DO NOT USE BUGEYES WITHOUT PROPER EYE PROTECTION !"
 
Coola Ola skrev:
Ja, vad är fulast? Speglar på hojen eller speglar på hjälmen? Dessutom, det här låter ju föga förtroendeingivande: "BUGEYES' are made with a optical glass mirror for clarity. This mirror could shatter if struck with a sharp instrument or a hard blow. DO NOT USE BUGEYES WITHOUT PROPER EYE PROTECTION !"

Skitfint när man kommer till fiket, med bug-eyes, sen plockar av sig hjälmen och har på sig skyddsglasögon under. :rofl
 
Jag tror de skulle passa till FuzHaten helt perfekt!! :yoparty

99% av alla som glor kommer inte se speglarna pga den as coola pälsen :rock

:rotfl
 
smiler skrev:
Va tror ni om dessa? Ett alternativ om man inte vill ha speglarna kvar.... hehe om man vågar *s*...
Bugeyes

1. orkar man köra med de länge i hög fart
2. hur blir det med oväsen i hjälmen.
3. varför kan man inte ha speglarna på hojen?
 
För en annan som vid tillfälle önskat backspeglar på hästen kanske det vore nåt. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top