Buffé För ca 30Pers

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nån som har en bra idé på vad som kan tänkas passa på ett buffébord för ca 30 pers i åldrarna 3-58år. Behöver lite idéer och gärna ganska lätta att förbereda.

Qwerty skrev:
Nån som har en bra idé på vad som kan tänkas passa på ett buffébord för ca 30 pers i åldrarna 3-58år. Behöver lite idéer och gärna ganska lätta att förbereda.

Italiensk buffe...

Pastasallader mm..

Tacobuffé

Tapas

Pastasalladsbuffé

Ost och korvbuffé

Kallskuret

Näe men en pastasallad, baguetter, olika såser, vinäger å grejer borde la funka. Lite billigt tyskt lådvin på det och festen är räddad...

Nä inge låd vin. Blir Hardys som jag av en slump råkar ha en 8pavor av hemma.

Men "pastasallad, baguetter, olika såser, vinäger" börjar närma sig, kanske lite mera matigt skulle va nått, som alt till pastasalladen.

Kolla in denna sida.....har jobbat där som kock, det är ju ganska dyrt men jag skulle nog kunna fixa nån buffé för halva priset......privat altså...jag och en annan kock polare håller på med lite sånt.
Det är jag som gjort hemsidan.....är någon intereserad???

http://www.boboscatering.nu/

Last edited:
starre68 skrev:
Kolla in denna sida.....har jobbat där som kock, det är ju ganska dyrt men jag skulle nog kunna fixa nån buffé för halva priset......privat altså...jag och en annan kock polare håller på med lite sånt.

Från er har jag beställt mat flera gånger och har varit njöd. :tummenupp

Det där med bra priser lät bra. Jag har stort på G nästa år och då får du gärna ge mig bra pris.

Någon pasta som förrätt och sen grillspett av alla dess sorter som huvudrätt. Blanda gärna in sån där grön pasta (spenat av nåt slag) blir skit nice och garanterat går det hem!

Qwerty skrev:
Taco´s jag hade en buffé för 75 pers när jag fyllde 30 och det va skit smidigt :tummenupp

starre68 skrev:

Lät bra men festen är inte så fancy satt man bör köra catering, sambon fyller ju bara 25 och det blir endast familjen(jo jag vet det är mååånga). Men det kan vara grymmt bra och veta i framtiden.

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen