Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alf_ulf skrev:denna buellen e inte fel.
cRoC skrev:Fördelen med remdrift är att den är underhållsfri, behövs inte oljas, justeras, och inte lika ofta bytas ut.
Gufo skrev:Buell är aldrig fel =)
Nästan allt! fett ljud, och är med lätthet de coolaste bågarna som existerar!!! tillsammans med MV Augusta. Speciellt de senare modellerna... Firebolt -04 slurp! Men det är ju bara vad jag tycker(och några till)tassen skrev:Exakt vad är bra med en BUELL ?
Wiseguy skrev:Skall man ha en Buell så skall det vara en XB9S eller XB12S.
Låt bakstänkan sitta kvar! Det där såg ju förjävligt ut!Jaja.. klart det ska vara AgustaSilwer skrev:Den går nog inte att jämföra med den nämnda Agustan (inte augusta), som har en riktig motor (radmotor).
Skulle jag ha råd att köpa en Firebolt skulle jag göra det. En kul grej, jag kollade vad försäkringen skulle gå lös på om jag köpte en Firebolt. Folksam svarade helt kallt, med ett flin 144000 om året
Bågen kostar ju för f*n 130000. Bra deal, tänkte jag då!Avelin skrev:Låt bakstänkan sitta kvar! Det där såg ju förjävligt ut!
Medin skrev:Skall man ha en Buell skall man ha XB12S för XB9S är slö som fan![]()
Fast man kan ju trimma Wiseguy skrev:Bakstänkan är ju det fulaste på hela hojen. Den ser ju ut som ett duschmunstycke, tvålkopp eller en golvbrunn.
bebbe skrev:StämmerFast man kan ju trimma
![]()
och då e den riktigt fin! tror att den den där e att älska eller hata. känns lite så. låter som, folks åsikter går antingen åt att det e den grymmaste som finns och assnygg! Dit hör jag
Har egentligen ingen aning om hur den e att köra, hur växellådan e etc. jag bara älskar den! skall haaa!
Sen finns det dem som tycker att den e kompakt och ful och vansinne med en hdmotor i i en sporthoj etc.|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!