Buell xb9r vs Monster 900sie

dofilus

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
Honda Cr500AF och nåra fler...
Är det nån som har testat båda hojjarna och kan säga nån fördel eller nackdel mellan de två?? Årsmodell mellan 00-03.
Jag har ett monster och är lite sugen på en buell, mest för de ser kaxiga ut men det vore ju fränt om de gick lite oxå:banana

Polaren har ägt båda, och dom har ju sin charm men saknar kraft båda två.

Kraft och kraft, mitt monster har det som behövs och kommer upp i modiga 95hk. Men upp till 150-160 går det riktigt bra sen är det lite tråkigare men hojjen är inte byggd för den farten heller.
Kan inte du be din polare slänga in lite om hojjarna??

Polaren hade en ny -03 Buell X12jJKSHM (?) med "racekit" för 25" ( ECU + pipa typ )

Men jag hängde av honom i acc, toppfart och Italiensk utstrålning gång på gång med en Monster 900 -96.

Buellen ser cool ut, har andrahandsvärde som en Saab 9-5 och ruppar manligt när man torrvarvar men den går inget vidare. Remmen gick av två gånger och den kostade som ett PS3..

När jag mekade med den fick jag åka o låna ihop tum & andra specialvertyg hela jävla tiden...

Den är ÄNNU fulare med långa förare än Monster.

Båda har mycket själ,jag har kört ducce monster ganska mycket då min fru äger en sådan.själv har jag en Buell xb9r 2002 är supernöjd med den.kul att köra,har varit absolut problemfri.snygg som f-n.Körde tidigare honda Fireblade
och det är klart vare sig duccen eller bullen är ju så rappa men bara så mycket roligare att köra vilken du skall äga ? ähe!ta en av var.:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...