Jag är inte sakkunnig på just Buell 1125R, men de flesta moderna sporthojar har så kallade flytande skivor. Jag tror det är samma med din stora fälgmonterade skiva. Att skivan är flytande innebär att den har en viss rörelsemån i sin infästning. Detta för att skivan inte ska bli inspänd när den expanderar termiskt av värmen vid bromsning. Så det är inte ovanligt att det är ett klickande ljud om man tex nyper åt bromsen och försöker rulla hojen fram och tillbaks. I servicemanualen finns dock oftast angivet ngn form av service limit. Dvs hur stort glappet får vara innan man ska byta de slitdelar som överför skivans bromsmoment till hjulet.
Om du googlar på tex "Buell 1125r front brake fork clicking sound" så får man upp många mer initierade trådar från tex Buell-specifika forum.
Det är inte säkert att det klickande ljudet du noterat är ngt onormalt. Men kolla att det inte är glapp i tex styrlager, hjullager, ngn skruv som är lös osv.
För att se om det är bromsbelägg eller skruvarna/medbringarna till skivan som klickar/glappar, så kan man prova att lägga fingrarna vid dessa ställen för att se om dessa delar rör sig när du provocerar fram klicket. Måhända måste man ta hjälp av ngn. Men än en gång, klick från medbringare alt bromsbelägg är inget onormalt, det är av temperaturutvidgningsskäl, som skivor och bromsbelägg är "lösa" i kallt tillstånd. Så är det på min hoj och alla delar i men framända är helt nya.
Lycka till