Buell 1125 R Turbo?

Jag svarvade ett nytt o-ringsspår och skulle svarva nosen sen. Det fanns tydligen inte tillräckligt med gods... Plan B blir att använda spridaren som den är och göra en ny vinklad anslutning.
 
Kollade så att cylinderfotsspacerarna passade och det gjorde dom! Ska ta och kolla om kamkedjorna gillar att jag har 2mm spacers samt kolla kamtiderna.
 
Dax & fixa svenska nummerplåtar, besiktningsgubben uppskattade inte min turboinstallation:arsele

Försökte ladda upp bilder men det verkar inte funka här längre, vad har hänt??

Edit; Nu har jag försökt på alla sätt att ladda upp bilder och ingenting funkar :smasha:smasha:smasha:smasha:smasha:smasha:smasha:smasha
 
Last edited:
Dax & fixa svenska nummerplåtar, besiktningsgubben uppskattade inte min turboinstallation:arsele

Försökte ladda upp bilder men det verkar inte funka här längre, vad har hänt??

Edit; Nu har jag försökt på alla sätt att ladda upp bilder och ingenting funkar :smasha:smasha:smasha:smasha:smasha:smasha:smasha:smasha

Exakt, varför går det inte att ladda upp bilder längre??? :huvet
 
Nya tag, måste ha konstgjord andning för att hänga med!

Kompsänkt.jpg

2mm spacer i botten och 1,0 mm toppackning i stället för 0,7mm och vips så landar kompet på 9,15:1:tummenupp
 
Få se om detta kommer att räcka i kopplingsväg nu då? Starkare fjädrar från Erik Buell Racing och en vacuumassisterad koppling som är avsedd att slira lite vid gasavdrag in i kurvor, borde funka motsatt med laddtryck :tummenupp

Kopplingsfjäder.jpg

Koppling.JPG
 
Back
Top