Eightyfiver
Din nästa arbetsgivare
Det gäller en svart Yamaha XT 600 E –03 med reg nr TTS 790, ram nr JYADJ021000035296 Den har (hade) en grön, stor budlåda från BOX/Mcbudet. Jag vädjar nu till alla er som liksom jag tycker att MC-buden är en självklar del av stadsbilden i Stockholm att hjälpa till att titta efter den. Har du hört eller sett något, vill du ha mer info eller har du kanske ”känningar i branschen”? Skicka mig ett PM eller mail, (eller kontakta polisen)! Jag kommer inte under några omständigheter röja mina källor! Tips som direkt leder till att hojen återfinnes belönas!
Till tjuven:
Din vedervärdiga lilla parasit! Jag hoppas att du aldrig läser detta då det skulle innebära att du är hojåkare, eller iaf wannabe. Jag vill hur som helst att du ska veta att du just slagit en stor spik i kistan till MCBUDET då vi redan sedan tidigare har enorma svårigheter att försäkra hojarna. Om du har någon som helst stake så ser du till att ställa tillbaka hojen där du stal den.
//Martin Lundqvist
MCBUDET, Stockholm
martin.lundqvist@mcbudet.se
Till tjuven:
Din vedervärdiga lilla parasit! Jag hoppas att du aldrig läser detta då det skulle innebära att du är hojåkare, eller iaf wannabe. Jag vill hur som helst att du ska veta att du just slagit en stor spik i kistan till MCBUDET då vi redan sedan tidigare har enorma svårigheter att försäkra hojarna. Om du har någon som helst stake så ser du till att ställa tillbaka hojen där du stal den.
//Martin Lundqvist
MCBUDET, Stockholm
martin.lundqvist@mcbudet.se